2016. május 20., péntek

Zöld cukor

Egy ékszer szettet akartam mutatni, de végre a Gombolyag Magazin megjelenésével feloldódott a titoktartási vesztegzár, úgyhogy az egyik kötött topot mutatom, amit már beharangoztam.

Fonal: Lana Gatto Sugar
Tű: 4 mm
Minta: Gombolyag Magazin nyári szám, Nemesné Emri Szilvia

Sugar top


Amit lehetett, már leírtam róla itt. Imádtam. Annyit változtattam rajta, hogy csak a bal oldalra került kötő. Nem viselem, ha jobb oldalon fityegnek cuccok. Kicsit bolond vagyok, de ez nem újdonság. :-).

Sugar top

Nemesné Emri Szilvi mintái zseniálisak. Jó tervezés, csinos, letisztult végeredmény, jó leírás. Mi kell még? Ezt a nyakmegoldást nagyon szeretem, így nem volt kérdés, hogy részt kell vennem a tesztben. Persze szerencse is kellett hozzá, hogy épp gépnél legyek, amikor meghirdetik a tesztet, mert sitty-sutty elfogynak a helyek.

Sugar top

Még nem volt olyan idő, hogy bevethessem, így az előszobában dekorációs funkciókat lát el egyelőre. De lányka már szemet vetett rá. 

Sugar top

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).