2018. július 4., szerda

Ariadne blue-mint

Ééééés igen! Megalkothattam a kék-menta szettet is. Tulajdonképpen sok bonyodalmat nem tudok írni róla. Felfűztem, meghorgoltam. 

Ariadne szett

Mint mindig, most is sokkal hamarabb készen akartam lenni vele, de ember tervez, Isten meg unatkozna, ha nem engem izélgetne. 

Gyöngyhorgolás karkötő

Baki baki hátán, de sebaj, a gyöngyök mindig biztos pontot jelentenek. 

Bead crochet

Kivéve, ha beleugrik a nyúl a gyöngyös tálcámba, mint 5 perccel ezelőtt :-). De rendes kis tapsi volt, semmit sem dúlt szét annyira és óvatosan huppant le. 

Ariadne szett

A fotók elég csalókák, mert olybá' tűnhet, nem passzol a golyó a végére, de higgyük el, hogy igen :-). Még lesz hozzá a szokásos golyó és hosszú fülbevaló is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).