2018. május 18., péntek

Greenway szettesedik

Vasárnap hazaértem a gyöngyös buliból (lassan olyan leszek, mint a zenetáboros csaj az amerikai pitéből 😊 ), szóval hazaértem, és annyira benne volt a „lábamban a bugi”, hogy egyszerűen folytatnom kellett a gyöngyözést. 

Jill Wiseman karkötő

Kitaláltam, hogy kell a Greenway-hez egy karkötő.

Festival of lights

Kicsit körülményes, miért választottam, de nálam mi nem az 😊. Jill Wiseman mintája egyébként. El is mentettem, de mivel az eredeti karperec formájú, annyira nem foglalkoztam vele. Eltűnt a „tök jó, majd egyszer megfűzöm” have to listán, a másik 300 terv között. 

Swarovski karkötő

Aztán a B középből Gina elkezdte sorozatban gyártani őket, miután kifosztotta a hong kongi Swarovskit. Akkor már birizgálta a fantáziámat, végül Enikő adta meg a kezdő rúgást Gyermelyen. Ő is kapcsosra csinálta, ahogy én. 

Greenway Estate szett

Nem szeretem a karperec típusú ékszereket. Fémből azért, mert csattog az asztalon, nagyobbra kell csinálni, hogy feljöjjön a kézfejemen át, pedig kis csirke kezem van, és nem kedvelem a lötyögős karkötőket sem. Továbbá bekapcsol a biztonsági játék kényszerem is, azaz, ha 20x felveszem, tuti elvágja a swari a fűzőszálat, akkor is, ha egyébként 8 kilós halra hitelesítették 😊.

Greenway karkötő

Megint kopásvédős megoldást választottam, de ezúttal T kapoccsal. Annyira szépek ezek a kapcsok, de utálok a karkötő bekapcsolásával szerencsétlenkedni, ezért szoktam inkább mágnest rátenni. De ez a karkötő eleve karika formába rendezi magát, így a T kapoccsal is könnyű boldogulni. Mindig letesztelem a kapcsokat felhasználói szemszögből is.
Ugye milyen szépek együtt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).