2017. június 19., hétfő

Megint horgoltam

Ezt a mintát már horgoltam korábban. Nyugodtan kijelenthetem, hogy a kedvencem. Szinte már fejből fűzöm fel. Na jó, azért annyira nem, de néhány szekvenciát tudok. Túl sokat már nem is mesélnék róla, régebben kifejtettem bővebben.

beadcrochet necklace

Ezúttal karkötő is készült és 3 pár fülbevaló, de a füliket majd holnap mutatom.
Megint csak a csövecskés megoldást választottam lezárásnak, mint az utóbbi időben szokásom. Az egyik füli tűzachátból van, így a kupakokba is hasonló színű achátot tettem a harmónia kedvéért. 

Beadcrochet

Karkötő mágneses, mint mindig. De ezt lehet, hogy még átgondolom. Pontosan 19 cm hosszú, ahogy kérték, de az átmérője miatt elég sokat felvesz, elképzelhető, hogy delfinkapcsot teszek rá, hosszabbító lánccal, bár azt a megoldást nem annyira szeretem. Vagy csak csomagolok hozzá azt is, és egy ügyeskezű férfi kicseréli rajta, ha szükséges. Majd konzultálok a megrendelővel J. Ő lesz az első világutazó darabom. Külföldön lesz ajándék.

Horgolt nyaklánc


A fotók nem annyira sikerültek színhelyesre, de holnap megpróbálom még a fülikkel együtt, hátha jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).