2014. október 5., vasárnap

Pasik és a női hobbyk

     Amikor a szülinapom volt, nem tudtam mondani semmi ajándéknakvalót, amire égető szükségem lenne. Most sem. De….Amikor nekem szegezik a kérdést, általában nézek boci szemekkel. Most voltam olyan ügyes és előre közöltem, hogy gőzöm sincs, majd később, ha eszembe jut valami, szólok. Tisztában voltam vele, ahogy mindannyian a családomban, hogy előbb-utóbb égető vágyat fogok érezni, hogy valamelyik hobbim amúgy is köbméterekben mérhető alapanyagkészletét újabb darabokkal gyarapítsam.      Szülinapra az ember semmiképpen ne kérjen hasznos holmit. Különösen, az ilyen szép, kerek dátumokra. Ellenben egy kis luxust, amit alap esetben nem tennénk, csak sóhajtoznánk a kirakat előtt, mint kiskutya a hentesboltnál. Na olyat kell kérni. Mutatom pasinak a Knitpro kötőtű készletet, hogy akkor tulajdonképpen, talán egy ilyet. De a rózsafa, csodaszépet szeretném. És igen, az az ára, nem a doboz mérete mikromiliméterben, de ha esetleg a szülinapot és a karácsonyt is hozzácsapjuk, akkor hátha, lehet, hogy esetleg, én…..azt. Hogy szavaimnak nyomatékot adjak, küldtem neki egy pontos linket. Elvégre nem elvárható, hogy ilyesminek maga nézzen utána. Különben is jobb ezt tisztázni. Akkor még nem is sejtettem, hogy mennyire. Nézi a linket, és hümmög. Hosszú percekig nézi. Egy ehhez nagyon hasonló képet. Majd jelentőségteljesen megszólal.

- Tuti ezt szeretnéd? - itt megszeppentem. Úristen, ennyire drága? - majd folytatta.
- De biztos? De egészen? Akkor áruld már el légyszi' mi az Isten ez? Mert annyit látok, hogy fadarabok egy dobozban. Figyelj, csak mondom, hogy a teljes stúdióasztalom nem került ennyibe. Ezt csak azért említem, hátha nem tudod, hogy ennél sokkal nagyobb fákat is adnak ennyi pénzért. Mit mondasz? Hogy még kampó sincs a végén? Ennyiért még kampó sincs? Ja, hogy az a horgolótű. Oké, akkor most ki fogsz engem képezni. Mi a különbség? Ha mondjuk látok egy sapkát, akkor az kötött, vagy horgolt? Hogy bármelyik lehet? Na jóvan' haggyá' békén. Ha ennyivel megúszom a szülinapot, meg a karácsonyt és örülsz is neki, halleluja. A tiéd.

Halkan jegyzem meg, hogy így hint egy mérleg (jelen esetben én) csillámport. Úgy éri el, hogy azt akard, amit ő, hogy még örülsz (pasi) is neki, mekkora zseni vagy és milyen jól megoldottad a problémát (ajándékozást) :-D. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).