2014. november 5., szerda

Reni(kém)

Sógornőmnek készült ez a lánc. Egy újabb X-es, fotózhatatlan projekt.


A munka legnehezebb része szerintem a megfelelő színek, gyöngyök kiválasztása.
Azzal nagyon sok időt töltök. Na, most felesleges volt. Olyan szépek voltak, amíg nem fűztem meg. 8x cseréltem ki mindent. Mert fontos, hogy hol matt, hol fényes, hol csillogós. Mielőtt elkezdtem, annyira tetszett, hogy magamnak is akartam ilyen színben. És valahogy nem tetszik. A mintát ismerem, az egyik kedvencem. A sajátomat imádom. De azok a színek nem az ő színei, és különben sem akartam olyan ékszert készíteni, ami már másnak is van.
      Nehezíti a dolgot, hogy kizárólag természetes fénynél szabad ilyesmit csinálni, mert hiába van méreg drága napfény színhőmérsékletű izzóm, már a csillanás is megváltoztatja a színt és az összhatást. 


A gyöngyök és swarik mellett már megint került bele turmalin, mert nagyon szép kristályos, és gyönyörű, ahogy átengedi magán a bőr színét. A másik ásvány, amit használtam, a kunzit. Teljesen véletlen amik ugye nincsenek, hogy ezt az ásványt választottam. Utólag néztem utána a hatásainak. A szívcsakrához és a mérleg jegyhez rendelhető, ami tökéletesen passzol Renihez. „Nyugalom, szeretet, kreativitás köve. Mivel szembesít gondolataim és érzéseim káoszával, segít rendet rakni. Segít lebontani önmagam korlátait, a félelmeket”. Mi más kellene egy kismamának? Ezért imádom az ásványokat. Ők választják magukat. Kár, hogy a kása gyöngyök ilyet nem tudnak.

 Ígérem, Reni, kapsz egy olyat is, amivel én is elégedett vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).