2016. február 3., szerda

Takarózzunk!

Picit csendben voltam, de az előző bejegyzésből is kitűnik, hogy nincsenek könnyű napjaim, így kevesebb idő marad az online létre. A takarómmal szépen haladok, teljesen naprakész. 


Még mindig élvezem a véletlenszerű színösszeállítást, bár továbbra is szeretnék sokkal gyorsabban haladni, de időutazásban még nem vagyok valami jó. Azt találtam ki, hogy a mindenféle össze-vissza fonalaimat felhasználom időjárás párnára a kutyusok kosarába. Tudom, tudom, Margit, nooormális? Hát nem, de ez nem újdonság.


Ahogy melegszik az idő, úgy kékül, majd zöldül a takaróm. A képeken a február 2. állapot látszik, ahol is már megjelent egy tavaszi zöldes hatszög is. Szóval így…


Lillus hangulattakarójával némi elmaradásban vagyok, kevésbé vagyok motivált, nem annyira összetett a dolog, mint amit szeretek. Ettől függetlenül folyamatosan dokumentálom a hangulatát és ha a határidős dolgommal készen leszek, bepótolom az elmaradást pufi virág témakörben is. 


Szokás szerint, ahány fotó, annyi színváltozat. Természetesen egyik sem élethű. Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).