2016. szeptember 13., kedd

A Merkúr jegyében

A facebook-on már elmélkedtem a retrográd Merkúr csodálatos hatásairól, ami befolyásolta ennek a karkötőnek az elkészültét.

Az Ivona medálnak olyan sikere volt, hogy kb. 5 percig volt az enyém. Dicsekszem, nem panaszkodok :-). De egy karkötőt is kértek hozzá. Valami egyszerűt. Gondoltam én kis balga, majd keresek valami klasszat, félhold gyöngyökből. 


Találtam. Megfűztem. Na jó, ennyire azért nem lehet egyszerű, lebontottam. Oké, találtam másikat. Nagyon szép, de mivel egy ámerikai' gyöngyösbótos' csinálta, minden volt benne, ami egy polcon megtalálható, de legalább itthon biztosan nem lehet kapni abban a színben, másképp viszont nem mutat a minta. Elkezdtem egy picit másképp, de nem tetszett.


Oké, horgolok. Abból nem lehet baj. megterveztem a saját színeimmel, elkezdtem, nem tetszik. Terveztem másikat. Pontosabban egy kész mintát próbáltam testre szabni. Meghorgoltam, rövid lett. Lebontottam. Igen, az egészet. Újratervezés. 


Ez lett belőle. Már szokásommá vált az ásvány kiegészítés, ezúttal morganitot használtam, azaz rózsaberillt. Elsősorban a stressz és a vele összefüggő kórságok gyógyítására használják. Oxigénnel látja el a sejteket. Megnyitja a szívet. Pont egy tanárnőnek való :-). 

Fotózhatatlanok ezek a színek. A lila nem kékes, a zöld pedig egy halvány, limezöld. Napon, árnyékban, ezer helyen fotóztam, de  ez a max. Határozott előnyként értékelem, hogy elégedett vagyok vele, nem úgy, mint a másik 4-gyel, amit lebontottam. Ellenben 4 óra helyett 3 napig készült. Na ez a retrográd Merkúr. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).