2010. augusztus 31., kedd

Nem mutiból készült :-P

             De azé' megmutatom.
 Nagyon régi adósságok ezek. Van nekem ez a drága barátném, az Emő. :-) Akivel végre összeültünk kávézni, és jól megdobáltuk egymást szép ajándékokkal is :-). Egy gyönyörűséges nyanyás párnát kaptam, ami pontosan illik a hálószobai ágyunkra. A nyanyást ne tessék félreérteni, ez egy fogalom. Egyfajta Emő-Nyuli Betti stílus. Minden nyanyás, ami valamilyen szinten beleesik a nosztalgiázós, viktoriánus és hasonló témakörbe. Úgyhogy ez igenis egy nyanyás párna. És mi igenis szeressük' a nyanyásosat. A sarkára tűzve, amit azóta jól leszedtem, egy szépséges kagylós fonaltartón lógott egy igazi Emős festésű fonal. Legalábbis asszem Emős festésű. Szép tompa zöldes-barnás színekből.

De adtam is, egy kötős táskát. Emő szeretett volna egy rózsás kötős táskát. Persze megint nyanyásra járt az agyam, így ezeket a tompa színeket választottam. Mivel még karácsony előtt készült, az első gépi applikációs munkáim között volt. Ha nem az első. Kicsit meggyűlt a bajunk egymással, és sokat agyaltam rajta. Szerintem 3 fenyőfa összes tűlevelét letépkedhettem volna tetszik- nem tetszik majd neki formában, a szeret nem szeret analógiájára. Aztán úgy döntöttem, tetszik majd :-). Kapott zsebet az apróságoknak, meg csipkét, mert az minden nyanyás dologra kell :-)


6 megjegyzés:

  1. Persze hogy tetszik neki a táska;-)Most éppen fonalat és kardigán mintát keres,hogy ne maradjon üres.Viszont ő a párnáról tudta,hogy tetszeni fog.Festett fonalkájával pedig a reményét érzékeltette,miszerint Betti egyszer,újra a hímzőtűhöz nyúl majd....

    VálaszTörlés
  2. De ugye, hogy pont erre az ágyra való? :-). Rögtön tudtam, amikor odaadtad. Talán a hímzőtű is előkerül :-). Egyszer biztosan. Ha belegondolok a rózsás táskám zöld részeihez szerintem pont passzolna a fonalkád :-). Mármint az a rózsás táskám, ami a fejemben úgy fél éve készül nyári táskának :-). Hopi, a nyár meg közben lelépett, vagy jönni is elfelejtett :-).
    Akkokerezsgéjjencsakkisnaccsád:-)

    VálaszTörlés
  3. Óóó!! Azt a táskát jó alaposan megbámultam ám Pécsen!!!
    Meg is akartam kérdezni, hogy ő varrta-e, aztán abban maradtam, hogy biztosan bolti. Olyan szép lett! :D

    Ezt a stílust külföldiül vintage-ként láttam emlegetni. Nekem is nagyon bejön!:)
    http://www.flickr.com/photos/54759524@N00/page57/

    VálaszTörlés
  4. Igen, ez a vintage, de mennyivel jobb a nyanyás :-) . Úgy 2millió ilyen kép van a gépemen :-).

    Bibííí, nem bóti, én követtem el :-)

    VálaszTörlés
  5. :)
    Nálam még csak az ötszázat súrolja...
    Hát igen, a nyanyásnak van egy bensőséges hangulata.

    VálaszTörlés
  6. Ez az oldal még nem volt az eszköztáramban,köszi Dóri:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).