2015. február 19., csütörtök

Fóztem

Fóztem’

Egy kis ezt, meg azt. A hülye kórságom miatt nem tudtam előbb. Pedig már lassan másfél hónapja testápolót kentem a fejemre, mert minden tégelyem kiürült. Ami nem akkora tragédia, mert saját kutyulású az is, így nem kellett boltira fanyalodnom. Azt hiszem nem is tenném. Végszükség esetén tiszta bio olajat kennék rá egy kis vízzel.



De bacisan nem mertem kencét kutyulni. Hiába, no, sterilke vagyok.

Csináltam egy kis szokásos krémet, egy kis arclemosót agyaggal. Kamasz a gyerek, vagy mifene. Kézkrémet egy megfáradt munkáskéznek, és egy megfáradt iskoláskéznek. „Tudod, te anya, hogy a mászóka, hogy feltöri a tenyeremet?” Halálos. Muszáj volt kezdeni vele valamit. Nem maradhatott el egy kis argános szérum sem, csak a luxus kedéért. És az új szerzemény, a liposzóma is éles bevetésre került, miután jól szerepelt a teszteken. De ha már lúd, kell bele egy kis acmella, argán, inkamogyoró és arany. És ki kellett próbálni egy új zöld teás fluidot is. Ilyenkor 2 hétig imádom a bőrömet. Mégsem moshatom ki a mérőpoharak aljáról a kincseket. Így kerülhet a liposzóma a hátsómra. A végén már nincs máshol hely. De ott legalább van bőven J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).