2015. december 27., vasárnap

Dorkának



Imádok piciknek kötni, mert olyan gyorsan lehet szépet alkotni. 


Szerettem volna valami kézzel készült ajándékot adni, mivel az anyukájával megbeszéltem, hogy 3 köbméter játék tetejére már nem veszek újabbakat, inkább rucit, vagy valami mást. 


Picit „kinőttem” már a babázásból, így nem olyan szemmel nézegetem a kötős mintákat, mint pici babás anyuka koromban. Ennek megfelelően, amikor nagyon szeretnék valami szépet, nem találok semmit. 


Az egyik ilyen keresgélés alkalmával futottam bele ebbe a bagolyba. Baglyos szobához, kell egy baglyos pizsitartó, egyértelmű. 


Jó kis élénk színeket válogattam össze, jobbára pamut fonalakból. Egyrészt mert ezek illenek a szobájába, másrészt, nekem is antidepresszánsként hat, ha szép színekkel dolgozom. 


A szemét lényegesen egyszerűbb lett volna horgolni, de az eredeti is kötött, így bevállaltam. A végeredmény, egy színes, cuki, kancsal bagoly. Azért még telitömtem aranyos, lányos rucikkal is, hogy ne legyen ilyen lapos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).