2016. június 17., péntek

Tella

Megint jól elmaradtam a firkálással, de jó sok dolgom volt. Elkészült a kis kreatív sarkom végre. Imádom. Miért nem csináltam már meg sokkal előbb? A pakolás miatt kicsit elmaradtam a kreatív dolgokkal, de még így is van, amit nem is mutattam.

Tella karkötő

Reni karkötőjét hónapokkal ezelőtt fűztem a  szülinapjára. Nem ma volt. Egy játék keretében készült. A mintát Mézesmamától kaptuk, hogy ki-ki valósítsa meg kedve szerint. Elég sok speciális gyöngy van benne, amik bekorlátozták a mozgásteremet szín tekintetében, de végül arra jutottam, hogy ebben a színben éppen illene Reni Ziana láncához. Nagyon jó kis minta, érthető, fűzni sem különösebben küzdelmes. 

Tella karkötő

Mágneses záródást kapott, mint a legtöbb karkötőm, mert neki sincs komornája és érzésem szerint a breakdance sem megy neki túl jól, hogy tagjait tekergetve feltegyen egy karkötőt. Azt hiszem ebből lesz még több is, mert nagyon szép darab.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).