2016. július 15., péntek

Csakazértis…

Az úgy volt….
hogy Móni barátnőm kiszaszerolta, hogy jelentkeztem a kelta csomó tanfolyamra. Jól bele is szeretett, majd jelezte, hogy a fele királyságát adná, ha az övé lehetne. Én a fele kitartását szeretném, de azt nem adja. Amúgy meg nem is Móni ékszeréről szól a bejegyzés, mert azt csak akkor mutatom, ha elvitte. 

Kelta háromszög

Szóval mondom neki, te Móni, én ezt addig ki nem adom a kezemből, amíg nem fűzök még egyet, különben az életben nem csinálom meg még egyszer. Azóta már annyira belejöttem, hogy több is készült. Egy pasis is, csak az most a pasin lóg, de hétvégén remélem le tudom nyúlni egy fotó erejéig. Annyira klassz kis ékszer. Lazább ruhákkal is éppen olyan jól mutat, mint csinosabbakkal. Nem kérdés, nekem is kell. 

Kelta háromszög

Először egész kis szolid összeállításban gondolkodtam, halvány lila és natúr gyöngyházban, majd a kezembe akadt ez az irizáló lila, mellé pedig a narancs. Elsőre nagyon érthetetlennek és nehéznek tűnt a minta, de szerencsére végtelenül logikus, ha átlátom a rendszert. Márpedig abban jó vagyok. A láncra több megoldást is láttam. Az egyikbe bele is szerettem, majd rájöttem, hogy a legegyszerűbb megoldásra vágyom. Ami azért nem is volt olyan egyszerű. Sima bőrszálra akasztom és kész. 

Kelta háromszög

Igen ám, de a legtöbb gyöngyösbótba’ elérhető végzáró nagy volt. Hab a tortán, hogy a narancs színű bőr vékonyabb, mint a többi szín. De ha ez kell, hát ez kell. Továbbra sem szeretem a delfin kapcsos záródást, mert a jó minőségű kapcsok is hamar tönkremennek, de nem nagyon volt olyan alternatíva, ami szépen mutatott volna ilyen vékony bőrön.

Karkötő
Ezzel a mintával már több karkötőt is horgoltam. Mindig is tetszett, különben nem csinálnám, ugye, de most felpróbáltam. Ahogy Réka szokta mondani, passzolt a körömlakkomhoz. Na jó, én is szeretnék. Nagyon jól eltaláltam a kék sorozat színeit, de a kelta medálhoz szerettem volna. 

Kelta háromszög

Sajnos más típusú gyöngyből készül, így kisebb volt a színválaszték. Legalább 6 féle kombinációt kipróbáltam, végül ez maradt. Nem hagy nyugodni, hogy egy kimaradt, lehet, hogy azt is kipróbálom. Bár szerintem így is kedves lett. A szokásos apró hematit és ezúttal karneol került a záródáshoz.

Karkötő

Karneol:

Az életerő, életöröm köve. Önbizalmat, kitartást ad, feltárja földi feladatainkat. Aktívvá, kreatívvá tesz. Élesíti a koncentrációt, az emlékezetet. 
A gyökércsakra köve. Jó hatással van a diétázókra. 


Hoppácska. Mindig azt mondom, a kő megtalálja a gazdáját. Most épp valami ilyesmire van szükségem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).