2018. január 15., hétfő

Vásárhelyi Janka

Nem győzöm magam mentegetni a ritkás posztok miatt, de kicsit hirtelen indult ez az év. Ahogy szoktam mondani, csak pislogok, mint faltörő kos a fotocellás ajtó előtt.  Egyszer talán elmesélem, most legyen elég annyi, hogy ember tervez, a Nagyfőnök meg…keressetek rímet rá 😊. Nem, nem a „végez” a helyes szó, amit kerestek. Bridget Jones hozzám képest gyenge kezdő, bár más jellegűek a feladatok. Azt hiszem, ezek után kínosan ügyelni fogok rá, hogy farsang közeledtével semmiképp se kapjak meghívást egy prostik és papok buliba. 

Jöjjön a lényeg, az ékszer. Ez mégis csak egy kreatív blog, nem pedig a „Betti és a pszichiáter”.

Ferdehorgolás

Vásárhelyi Janka karkötő nyakláncot kapott. Mariann, a leendő tulajdonosa egy picit hosszabban szereti. 52 cm lett. Maradhat?

Vásárhelyi gyöngy

 Nem mágneskapoccsal zártam - bár az egyszerűbb lenne -, hogy viszonylag szimmetrikus legyen. 3 egység a nyaklánc. A 4 már túl hosszú lenne, viszont nem akartam tört egységet horgolni rá a középső tulipán miatt. Amúgy is szeretem az ilyen gyöngyös kiegészítéseket. És amikor megtaláltam ezt a T kapcsot a tökéletes vörösréz színben, már biztos volt, hogy így zárom le. 

Népi ékszer

Kicsit olyan, mint egy paszomány, ami szerintem nagyon jól illik a lánc hangulatához és a kis kurflis indákhoz. Még egy fülbevaló és kész.

Népi gyöngyök

Most gyorsan felfűzöm a következőt, hogy a csontkovácsnál legyen mit csinálnom, amíg a kamaszt miszlikekre szedi, mert most kicsit más szemszögből szemléli a világot. Szerinte csak nem tudja kiegyenesíteni a nyakát, szerintem meg elborult az agya :-D. Remélem azzal is tud kezdeni valamit, bár tudom, hogy csontkovács és nem varázsló. Mire ti olvassátok, már túl is lesz rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).