2018. január 31., szerda

Vásárhelyi Janka 2.0

Vásárhelyi Janka 2.0

népi hímzés

Még egy Janka karkötő készült, ezúttal annak is indult.

gyöngyhorgolt karkötő


Valójában ez a darab tartozik a lánchoz. Mivel pontosan tudtam a leendő hosszát, hiszen rendelésre készült, meghosszabbítottam egy picit a mintát. 

tulipános karkötő

Ennek megfelelően már a lapos fazonra készültem, így egy picit más technikával is horgoltam. 

gyöngyékszer

Lámpafénynél tudtam fotózni, ezért látszik egy picit sötétebbnek, de higgyük el, hogy halvány bézs színű. Egy fülbevalóval lesz teljes a szett. 

Ha szeretnél értesülni a friss bejegyzésekről, fel tudsz iratkozni a jobb felső sarokban lévő ablakban az e-mail értesítőkre.

A facebook oldalamat itt találod meg. 

Ha nem szeretnéd, hogy a facebook posztjaim eltűnjenek a süllyesztőben és elveszítsük egymást, kérlek kattints a követésnél, a megjelenítés elsőként menüre!

KÖSZÖNÖM!

Bernadett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).