2018. július 30., hétfő

Valami kék


Nem, nem esküvő, csak nem jutott jobb eszembe. Meleg van, besült az agyam.
Kicsit eltűntem, ráadásul azt ígértem múlt hétre, hogy a fülbevalók hete lesz, nem lett. Vagyis majdnem. Nem akarom most részletezni az okokat, kicsit más került előtérbe.
Jelen pillanatban van 2 db 90%-os fülbevaló és egy 10 %-os 😊. Egyszer elkészülnek. Jelenleg az egyetlen pont, ahol úgy ahogy elviselhető a hőmérséklet, a 17 éves fűzfa alatt van. Természetesen a segéderőnek is megágyaztam. 

workplace

A házban este is 30 fok, nulla levegőmozgás. Annyira nem esik jól most a fűzés. A fa alá meg mégse cígölhetem’ ki az összes cuccomat, bár van egy erre rendszeresített pöpec  lábas tálcám, de zicher, hogy épp valami bent marad. Akkor túrázhatok be a kert végéből, majd újra ki, mondjuk 20x. Az utómunkálatok ideális helye sajnálatosan az asztalom.  
Talán emlékeztek, mennyit vívtam a következő lehetséges horgolásommal. 

gyöngyhorgolás

Jelentem, megtaláltam. Már majdnem kész is, de nem mutatom meg, csak a színeit. Ismét kék árnyalatokat választottam és geometrikus mintát, ami igen letisztult. Nekem nagyon tetszik. Majd videón is megmutatom, hogy teljes pompájában és csillogásában is lássátok.
Most újra szenvedhetek, hogy mit horgoljak 😊

wip

Joggal mondhatnátok, hogy tán fejezzem be a fülbevalókat. Természetesen ők a prioritás, de a horgolás nekem olyan, mint a könyv. Ha várnom kell, horgolok, ha vonatozom, horgolok, ha fáradt vagyok, horgolok. Így ez kb. az a problémakör, mint amikor az utolsó oldalakat fogyasztom egy könyvből és már jön a para, hogy oké, de akkor most megint mit olvassak?
Van még egy izgalmas megrendelésem, bogyós nyakláncot fogok fűzni, bár a pontos know how még nem teljesen kész, tesztelem az ideális golyóméreteket, úgyhogy ma golyóbeszerzésen voltam.
Hogy bírjátok ezeket a forró napokat?
Facebook oldalamat itt találod. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).