2018. július 11., szerda

Purple rain and golden shine


Mariann, mondhatni törzsvásárlóm. Vagy ő kotorászik az én fejemben, vagy én az övében, de vagy pont olyat csinálok, amilyet kérni szeretne, vagy én szeretnék valamit alkotni, és ő pont olyat kér.
Épp azon agyaltam, hogy úgy hímeznék valamit, az egyik szép ásványombóll. Néha előszedem és megtapogatom őket. Amikor is, jött az üzenet, hogy épp egy merev láncú, hímzett medálra vágyna, lilában. Előszedtem az összes lila ásványomat, lefotóz, elküld, kiválaszt. Mert ennek olyan a mintája, mint egy bogár szárnya. És tényleg.

Achát medál

Megküzdöttünk. Nagyon. Szinte azonnal nekiláttam. Akkor még nem tudtam, hogy közel 3 hétig lesz borítva a nappali gyöngyökkel 😊. Közben persze a többi rendelésével haladtam. 

Golden shine medál

Már megint volt egy elképzelésem, amitől nem nagyon akartam eltérni. 
Befoglaltam a követ, hátlapoztam, elszegtem a szélét. Oké, eddig jó, de mégsem az igazi. Addig szenvedtem vele, hogy így nem tetszik meg úgy nem olyan, amilyet akartam, amíg az elvarrás utolsó öltésénél kitörtem belőle 3 gyöngyöt. 

Ásvány medál

Oké, értek én a szóból, olló. Szétvág, befoglaltam másképp. Na, majd a szokásos monokróm megoldás beválik. Ez még kevésbé tetszett. Unalmas volt. Nem akartam veszni hagyni azt a halvány sárgás színt a széleiről. A helyzet az, hogy ez a lila egy nagyon kényes szín. Könnyű beleesni két hibába. Az egyik, ha arannyal egészítem ki, akkor Győzike is megirigyelné, ha nagyon lilán hagyom, akkor olyan lesz, mint egy püspök a húsvéti körmeneten.

Purple rain pendant

Ezért kellett a tompa sárga és a halvány lila ezüsttel. Nekiveselkedtem harmadszor is. Majdnem ugyanúgy foglaltam be, mint elsőre, még jó, hogy azt szétszedtem 😊 , de most kifejezetten szorosan a széléhez öltöttem, hogy a szegéssel együtt se nőjön meg nagyon, mert önmagában is egy 5 centi magas kőről beszélünk, ami egy onyx achát egyébként. Egy életem egy halálom, csuriba tettem az ujjaimat, már amikkel nem varrtam, és elkezdtem eldolgozni a szálat, különösen ügyelve, hogy ne öltsek sárga gyöngybe, mert vékonyabb a fala, mint a lilának és könnyen elpattan.
Kész, minden gyöngy egyben. Láncra tettem, amihez ametiszt golyókat, cseh kristályokat és swarovski kristályt használtam. Pinch gyönggyel akartam kiegészíteni, de az ország összes lila pinchét felvásárolva sem illet hozzá egyik sem.
Már így is elég mutatós volt, de felvázoltam még két lehetőséget a megrendelőnek, ezt a megoldást választotta. Eredetileg 3 hosszabb gyöngyös lógós bigyót terveztem rá a swarovski rivoli alá, de túl nagy a kő hozzá. Nem is tudom milyen művésznevű a rivoli színe, de szerettem volna ezzel is a halvány sárgás színt visszahozni.
Mutatós darab lett.

Achát medál

A karkötő ugyanaz, amit a labradorit nyaklánchoz fűztem. Nagyon szeretem, annyira finom, kedves darab. Pezsgőszínű szuperduó és orgona színű kristályokból áll. Először terveztem bele sárgás kristályt is, de így de szerintem így finomabb az összhatás.

Jill Wiseman karkötő


Minta: Jill Wiseman Festival bangle bracelet

A fülbevalót még nem is kérdeztem Marianntól, de ha csinálnék, akkor ugyanilyen befoglalt rivolira lógatnék egy kecses, hosszú, halvány lila bojtot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).