2016. január 25., hétfő

RIP

Update: Nemobontomle, nembontomle, nembontomle. Felpróbáltam, csinos. A lányom meg pukkadjon meg. Ilyen fasza pulcsi nem kell neki. Sebaj, úgyis én vagyok a szegény csóró, akinek nincs a családban pulóvere. Már van.

Adózzunk egy perc néma csenddel ennek a pulóvernek, mielőtt lebontom. A fonal Himalaya Padisah. Egy álom. Ami miatt mégis haragszom rá, bőven van benne fonási hiba. Az összecsomózásra nagyon kell vigyázni, mert szétcsúszik. Érdemes hosszú szárat hagyni és elvarrni a végén.


A minta egy Drops minta, amit nagyon ajnároztak a ravelryn. Már értem, miért nem fordítanak le bizonyos mintákat magyarra. Semmi bajom az angol mintákkal, ellenben az angolszász kötéssel van. Ugyanis ők másik irányból húzzák a fonalat, így az eleje rövidítésénél kellett ügyeskednem rendesen. Más kérdés, hogy rövidített sorokkal sokkal egyszerűbb lett volna, mint segédtűre pakolászni. Nem is értem, miért nem hallgattam magamra.
Van annak valami pikáns bája, amikor a saját, 2009-es tutorial videómról tanulom újra a csőkötés befejezését J.



Összességében ez nem egy jó minta. Az eleje-háta-ujja aránya sem jó. Rossz helyre esik a raglán. Először akkor bontottam le nullára, amikor le kellett választani az ujjait. Akkor túl nagynak láttam. Most bejelentette a gyermek, hogy nem elég bő, bontsam le. Még nem állok készen rá. Kicsit nézegetem, aztán meglátom. De egy biztos, másik mintával fogom újrakötni. 

2 megjegyzés:

  1. A pulcsi szép, akinek nem tetszik ölelgessen sünt. :-) Még jó, hogy nem bontod le, Neked is jár pulcsi.
    Némelyik DROPS minta azért nincs lefordítva, mert egyszerűen nem jutok hozzá :-) Előbb-utóbb (egyszer csak) mind meglesz, de a sorrend az kérdéses.. :-) (Ez melyik minta is? )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azóta lefordítottad :-). Bár nem néztem a fordítást. Meg ez a gondom csak kötés közben jött ki. Amikor elolvastam a mintát, minden világos volt, csak amikor körkötésről átváltasz oda-vissza kötésre és ott volt valami gubancom, mert nem ott volt a fonal ahol kellett volna, meg nem csak szimplán átteszem a szemeket, szóval valamit trükközni kellett, meg lyuk is maradt utána, ami végül is nem tesz rosszat ennek a pulcsinak. De legközelebb biztosan german short row-val csinálnám. Lényegesen egyszerűbb lett volna. 148-17-es.

      Törlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).