2016. január 10., vasárnap

Itt Bartha Sylvia…

Az életben nem érdekelt az időjárás. De tényleg. Úgy voltam vele, mint az indiánok az időjárást megjósoló kővel. Ha vizes lesz, esik. Bezzeg most. Szurkolok, hogy legyen melegebb, vagy hidegebb, csak színt válthassak. Mint kiderült, nem lehet mindenre figyelni. Fránya perfekcionizmus! Akármennyire is osztottam, szoroztam, egy nálunk nagyon gyakori hőmérsékletre, csak sikerült nem túl szerencsés fonalat választani. Lámpafénynél ez a maximum, amit fotózni tudtam. 


Nem színhelyes, de érzetre hasonló. Élőben lényegesen élénkebb. A színek kedvéért beáldoztam az egységességet.  Így többféle fonalat használok, de hasonló típusút. 



Zömében ugyan Himalaya Mercan és Perlina, ami tök jó. De van benne egy picit vékonyabb Alize Bahar és Fibra Natura Cotton True Sport is, így ügyeskednem kell itt-ott.
Miután megnéztem ezer és egy videót, lassan, de biztosan utolértem magam, január 1-9. kész. Inkább kötni szoktam, ezért fel kellett frissítenem néhány horgolós információt. Főleg, mert a horgolás elég freestyle elfoglaltság, viszonylag kevés szabállyal, ellenben elég sok tévesztési lehetőséggel. Itt még a matek sem pontos, mint a kötésben. Ajánlok is 2 profit, akiktől szerintem érdemes tanulni.

Lilla takarója is halad. Viszont napi 2 virágot csinálok neki, egy délelőtti és egy délutáni hangulatot, különben az életben nem lesz takarója. A kis boszorka azért megpróbált csalni. 



- Lillus, mondj egy számot!

- Őőőő 4. Az milyen szín is?



A valóságban persze ez is élénkebb. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).