2016. április 26., kedd

A takaróm visszatért

A sok titkos és határidős eltérülés mellett szegénykém mostohagyerek volt. De most végre elővettem és utolértem magam a több, mint egy hónapos lemaradásból. 


Komolyan sajnálom, hogy már kész is vagyok. Annyira imádom. Olyan jók a lelkemnek ezek a színek. 


Hirtelen elkezdett vidámodni. Mert az a koncepció, hogy a tavaszi, nyári, világosabb időszak kapjon csak virágos, szépséges, vidám színeket. 


Így március 21-től, a hivatalos tavasz kezdetétől a napocska és a felhő más szít kapott, mint a sötét, szürke évszakokban. 


Természetesen halvány sárga a napocska. A felhők pedig barackos színt kaptak. Nézegetem, szeretgetem, teregetem, hogy sokszor lássam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).