2016. december 22., csütörtök

Jótékony bogyók

Rövid leszek, ma nem voltak hozzám túl kegyesek az égiek, nagyjából semmi nem sikerült. Illetve ahogy nálunk lenni szokott, az egyetlen biztos dolog a kutya vacsorája, úgyhogy a husiszállítmányom legalább hellyel-közzel rendben ment.

Ha már kutya, még mindig akad a jótékonysági aukcióból, amit nem mutattam.

merev nyaklánc


Az volt a terv, hogy fűzök ilyen bogyókat, és mint a Pandora karkötő, fonott bőrre fogom tenni őket. 

superduo bogyó

A föld alól, igazából Kínából, kerítettem hozzá szilikon stoppereket, amik véletlenül ide is értek időben. 

superduo nyaklánc

Összeraktam, nem tetszett. 

beaded bead

Túl nagynak találtam a bogyókat karkötőre. 

nyaklánc superduó

Így jutott eszembe a merev nyaklánc alap, ami szerintem állati szexi a maga egyszerűségével, hiába a kristály, simán felvehető egy hétköznapi, futkosós öltözékhez is. 

pandora nyaklánc

Ezekkel is úgy jártam, mint a többi aukciós ékszerrel. Gyanús, hogy nekem is lesz ilyenem :-).  

2 megjegyzés:

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).