2016. december 15., csütörtök

Jótékony kötésjelölők

     Azért, mert hallgatok, nem azt jelenti, hogy nem alkotok. Annyi pótolnivalóm van, hogy csak na.
Már tavaly is szerettem volna részt venni jótékonysági aukción, de Sheldon kutyám elég sok feladatot adott és ugyan elkezdtem, de nem jutottam el az aukcióig.
Tudjátok, hogy nagy német dog rajongó vagyok, mára két mentett dog „anyukája”. Sok éve vannak mentett kutyusaim, így nem volt kérdés, hogy valamivel készülök a karácsonyi kézműves aukcióra.
Szívem csücske alkotás a kötésjelölő. Képes lennék egész nap ilyen kis bigyókat gyártani ezrével.
Amondó vagyok, hogy ha már valamit csinálunk, különösen, ha ez a hobbink, tegyük szívmelengetően. Persze, lehet befőttesgumit is akasztani a kötőtűre jelölőként, vagy egy darab madzagot, akármit. De annyival jobb kézbevenni a kötésemet, ha ilyen kis csillogósok lógnak rajta. Nekem már elég sok van és annyira hóbortosan használom őket, hogy a fonal színéhez igazítom a jelölőét. Jól van na, fránya perfekcionizmus.
Azt vallom, hogy csakis minőségi eszközökkel és anyagokkal szabad dolgozni. Inkább legyen kevesebb, de az jó. Ahogy szoktam volt mondani, nem vagyok olyan gazdag, hogy megengedhessem magamnak a gagyit. J Úgyhogy nyista befőttesgumi, ronda műanyag karika és társai.
Először nehezen jött az ihlet. Pontosabban épphogy annyi ötlet zajongott a fejemben, hogy azt sem tudtam, hova kapjak. Aztán elkezdtem valahol. És lett még egy, meg még egy, meg még egy, és láncok és szettek és fülbevalók, és még kell, hogy a kutyusoknak sok pénze legyen. Ha nem fáradtam volna el nagyon, enni se kelek fel.
Az aukciók linkjeit a képek fölött, a nevükre kattintva érhetitek el. De siessetek, mert már csak holnap este 9-ig lehet licitálni!


stitch marker



türkinit



kagyló korong



kötésjelölő




aventurin


Csináltam egy chrysocollát is, de gyanús, hogy ennek a gyöngynek a felülete kezelt, így inkább megtartottam. Hátha kopni szeretne. Ezt tegye inkább nálam.

stitch marker


2 megjegyzés:

  1. Ilyenkor szinte sajnálom, hogy nem használok kötésjelölőket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én se használtam, aztán egyszer belefutottam egy mintában. Kipróbáltam. Marhára tetszett, hogy legalább erre nem kell figyelni. Aztán elkezdtem ilyeneket alkotni. Onnantól szinte már sajnálom, hogy a mostani pulcsi ujjához, vagy a fiam sáljához nem kell :-).

      Törlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).