2016. október 30., vasárnap

Ősz van, vagy mifene

Nem sok mindent tudtam felmutatni az utóbbi időben. Kissé elapróztam magam és beköszöntött a nemszeretem’  idő. 

Game flower pendant

Rövidülnek a nappalok és vagy minden percet ki tudok használni gyöngyözésre, vagy annyi az egésznek, inkább bele se kezdek. És a minden percen elég kevés percet értek, ha figyelembe vesszük, hogy mennyi teendő van még a gyöngyfűzésen kívül. 

Game flower pendant

Gyakran beleesek a modern kor hibájába is. Csomó időt eltöltök ötletek gyűjtögetésével. Nagyjából azt az időt, ami alatt alkothatnék is. A másik hátulütője, hogy a rengeteg ötlet csak kavarog a fejemben és nem tud testet ölteni, mert túl sok. Ilyenkor jön az, hogy leülök, és kihúzok az előre kinyomtatott kupacból egy mintát. 

Game flower pendant

Jöhet a válogatás. Ha sok a speckó gyöngy, mint jelen esetben, az megkönnyíti, vagy megnehezíti a dolgot. Ennek a medálnak a kétlyukú szirom volt a gyenge pontja. Viszonylag új gyöngy, nem túl nagy a színválaszték. 

Game flower pendant

Először lilával akartam kombinálni, olyan echinacea-szerű virág volt az elképzelésem, de mint mondtam, ebben szinte csak speckó gyöngy van. A másik ilyen a drop. 

Game flower pendant

Régi gyöngy, mégis elég kicsi itthon a választék, legalábbis a törzshelyeimen. Ez az egyik oka, hogy végül egy semlegesebb, ősziesebb színvilágot választottam. Ami nem is baj, mert méretét tekintve, elég tekintélyes darab. Ezért is kapott hosszú, nagyon egyszerű, vékony láncot. Most őt viseli az előszobamodellem, nagyon tetszik. 

Game flower pendant

Olyan jó mindig megnézegetni, amikor elmegyek mellette.  Köszönöm a segítséget Nórinak a mintával, és Gabinak, akitől a drop-ot kaptam ajándékba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).