2017. június 6., kedd

Menta tea

Szombaton megint Békatánál voltam tanulni. Ezúttal maratonira sikeredett a dolog, este 10 körül értem haza, reggel 10-kor kezdtük. A lelkesedésem persze mit sem csökkent a fáradtsággal. Jó társaságban még elfáradni is jó.

Bead embroidery

Azt mondta Kata, ne vigyünk semmit. Így nem volt lehetőségem 3 napot agyalni rajta, ahogy szoktam. Teljesen koncepció nélkül álltam neki. Kiválasztottam a tálcáról 2 ásványt. Egy szem formájú  ametisztet, ezt végül el is hoztam, majd lesz belőle valami. A másik egy barnás sárkányvéna achát volt, türkiz repedésekkel. De nem akart megszállni az ihlet. 

Achát medál

Miután sanszos volt, hogy még este is színeket fogok keresgélni, levettem a tálcáról egy harmadikat, ezt a csíkos zöld achátot.  
Az achát megnyugtatja az elmét, egyensúlyt teremt. Kiegyensúlyozza a jin és jang energiát, összehangolja a két agyféltekét, megnyugtat. Delfedi önmagunk értékeit. A tisztaság kövének is tartják, mely rávilágít a bennünk lévő káoszra, félelmeinkre. Védő kőként is ismeretes. Szervi sziten az emésztésre, hasnyálmirigyre, fejfájásra hat. Mi más kellene egy IR-esnek, mint egy kis ping a hasnyálmirigynek :-). 

Hímzett achát medál

A fotókon egy picit sötét, egyébként gyönyörű halványzöldek, kékek vannak benne. Kicsit ügyeskedni kellett a befoglalásnál, mert amellett, hogy bazi nagy, még jó vastag is. Mindkét oldala íves, nem lapos a háta, mint ahogy egy rendes cabochonhoz illik.  

Achát medál

Órákig kínlódtam, sehogy sem akart tetszeni. Olyan semmilyen volt az előző pink narancshoz képest. Minden egyes új körnél egy óra gondolkodás, próbálgatás, milyen színű legyen?

Bead embroidery pendant

A kék átmenetes strasszt egy kicsit megbántam, de összességében végül is nem rossz. Aztán rákerült az opálos Swarovski rivoli, meg kis virág, ez az. Végül Kata a kezembe nyomta ezt a szép jade cseppet, ami  feltette az i-re a pontot. 3 napja nézegetem, annyira szép. 

gyöngyhímzett medál Békata

A kivitelezés sokkal jobban sikerült, mint az előző.  Határozottan egyenesebbek a sorok.

Csak valami egyszerű ruhát bír el, mert óriási darab. Egy fehér blúzt, vagy nyári ruhát. Azt hiszem rövid, fehér, fonott bőr láncot fog kapni. Minden egyéb sok lenne.

2 megjegyzés:

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).