2017. szeptember 6., szerda

Carrie Louise

Erről a láncról már meséltem itt, így túl sok dolgot nem tudok mondani róla. Szegényt azért tettem félre, mert azt gondoltam, kell még horgolnom hozzá, és nem volt kedvem felfűzni a többi részét. 

Horgolt nyaklánc

Oké, azért is, mert volt néhány megrendelésem, amik elsőbbséget élveztek. De mára antihalogatást rendeltem el, így amikor reggel leültem, hogy na, akkor én ezt most felfűzöm, kiderült, hogy pont jó, ahogy van. 

Tourmalin horgolt nyaklánc

Így megkapta a szokásos kopásmentes csövecskét, dinnyekvarccal (watermelon tourmalin) díszítettem. A turmalin hatásairól már korábban írtam ebben a bejegyzésben. 
 Szeretem kipróbálni az új szerelvényeket, mert nem bízom bennük. Úgy értem saját ékszerre teszem, és viselem, lássam hogyan viselkedi használat közben. 

Beadcrochet necklace

Sajnos az egyik legszebb arany színű kapocs megbukott a teszten, néhány napnyi viselés után kopik az aranyozása. Oké, alatta vörösréz, tehát nem lesz csúnya, de nem véletlenül teszek rá aranyszínűt. Őszintén meglepődtem volna, ha beválik. Kár érte, mert gyönyörű. Ezért választottam inkább ezt az antikolt arany T kapcsot, mert ez ha patinásodik, nem von le az értékéből.

Horgolt virágos nyaklánc

Még mindig az egyik kedvenc horgolt ékszerem, szeretem a színeit, a vízfestményszerű virágait. Még egy fülbevalót fog kapni, de nem túl bonyolultat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).