2017. szeptember 1., péntek

Miss Lemon

Mire is jó, ha megmutatom az új alapanyagaimat? Hogy még több dologból tudjatok választani, természetesen.

Soutache pendant


Nem volt nehéz dolgom, ez a medál Móni barátnőmnek készült. Csúnya előnyben voltam, mert nagyjából tudom mi az, ami mónis, mi az, ami semmiképp. A sujtás technikának az a szépsége, hogy az egészen egyszerű daraboktól az orosz nagyhercegnősig, szinte bármi elkészíthető.
Amikor feltettem a fotót az új üveg kabosonjaimról, Móni azonnal beleszeretett az egyikbe. Azt mondta, olyan zsinóros izé jól állna neki. A zsinóros izé szerintem is jól áll neki, úgyhogy csináltam egy zsinóros izét J

Soutache pendant

Biztos voltam benne, hogy nem lesz puccos, de mégis legyen benne valami flikk-flakk. Ehhez képest jól teleraktam Swarovskival J.
A biztonság kedvéért a ragasztás mellett gyönggyel is körbefoglaltam a kabosont. Először is, mert üveg. Jó nagy. Másodszor, mert egy vékony réteg van a hátulján. Féltem, hogy ha csak azt ragasztom a hímzőalaphoz, a súlya miatt leválik róla és kiesik. Lehet, hogy csak paranoia, de azért, mert paranoiás vagy, még üldözhetnek, ugyebár. Semmiképp sem más ékszerén akartam tesztelni. Lehet, hogy teszek egy kísérletet egy saját medálon, amit majd jól nyúzok hetekig, meg hosszú láncra teszem, így odaütöm mindenhová és ahova tud, be is fog akadni. Ha ezt kibírja, akkor bármit.

Soutache pendant lime

Gyáva vagyok. Nem szeretek idegen színeket beletenni, ha nem egyszínű a kaboson. Arra törekedtem, hogy a minta színeit adjam vissza. Bontás nélkül azért nem élet az élet. Először más kombinációkat is próbáltam, de unalmas volt, mint a hóolvadás. Móni pedig minden, de unalmas semmiképp, így bevállaltam a nagyon zöldet és a dupla AB bevonatos swari kristályokat. Aztán már csak egy kis ez meg az került rá, üveg levélke, rücücü (by Békata, or Vezsuzsi).
Rejtett akasztót kapott. Kár lenne a kristályok közé betuszkolni bármit is. A hátlap nagyon puha, finom báránybőr.

Sujtás medál


Ilyen egy igazi barátnő. Egy ideje bennem volt, hogy szeretnék egy élénk kék-zöld akármit alkotni. Belelátott a fejembe, így rögtön meg is valósíthattam J
A keresztségben a Miss Lemon nevet kapta, mert a lime jutott róla eszembe, de Miss Lemon, nem Miss Lime volt, így annak semmi értelme nem lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).