2017. november 22., szerda

Ariadne 2.0

Na jó, egye fene, még egy Ariadne. Ezúttal pink-feketeszürkében.

Horgolt nyaklánc


Nagy mellénnyel mindig azt mondtam, hogy hülye piros, bezzeg rózsaszínben mennyivel könnyebb lenne. Még véletlenül se volt könnyebb. És a szürke sorral is meggyűlt a bajom. 

Pink nyaklánc

5-5 szín kell mindkettőből. Passzoljanak a sorba is, és egymással is. Nem raktam bele klasszikus ezüstöt, mert nagyon elütött az egésztől, inkább fényes felületű szürkét használtam, hogy a csillogást is hozza. 

Ariadne Oliver

A színek után már teljesen sima menet volt. Onyx-szal zártam a végét. Hossza 44cm a megrendelő kérésére. Tettem ma egy újabb kísérletet a fotózással, felemás eredménnyel. 

Bead crochet harness

Gyanús, hogy tavaszig ezen fogok hisztizni, hátha attól majd jobb lesz, pedig nem 😊. Nem nagyon sikerült színhelyesre, de higgyük el, hogy pink-rózsaszín és fekete-szürke. Talán a fekete hátteres lett a legjobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).