2017. december 31., vasárnap

Még sapi

Gyöngyelvonón vagyok. Vagyis voltam. December 22-én volt utoljára a kezemben. Belevetettem magam egy kicsit más témába, a koreai 10 lépéses bőrápolásba. Ne akard tudni! 😊 Amúgy de, mert nagyon érdekes és most nagy szükségem van rá, mert az utóbbi időben elhanyagoltam ezt a témát és a folyamatos éjszakázás sem támogatja a bőröm ragyogását. De ez most nem is érdekes.

Tegnap Békatánál voltam. Vagyis voltunk 15-en. Amolyan évbúcsúztató kis banyazsúron+Miki. Amikor az előző sapikat feltettem, Kata nagyon lelkesen odaírta, hogy nem élhet ilyen fülbevaló nélkül, muszáj fűznie egyet magának. 

hat earrings

Na ezt már jól ismerem. Feltehetőleg sosem készülne el, mint ahogy az én minimum 5 pár fülbevalóm sem, amikbe mindig beleszeretek, amikor nektek fűzöm. Természetesen 29-én késő este esett le, hogy nekem másnap délután kettőkor jelenésem van, és elfelejtettem megfűzni a fülit. Ezért reggel időben felkeltem. Sok agyalást nem igényelt, alap volt, hogy türkiz, fehér, tudom, hogy ez nagy kedvence. Én bulira el, Katának odaad, Kata örül, gyorsan fel is vette, imádás 😊.

Brick earrings

Annyira jó volt. Rég röhögtünk ennyit. Kata a malacsült mellett mindenféle meglepetéssel is készült. És nyeeerteeeem! Azt hiszem, még soha nem nyertem semmit, ami a szerencsén múlt. Csodálatos ásványt, hozzá mindenféle kiegészítőket, amiből már nagyon szeretnék alkotni. Mutatom majd, ha elkészül. Továbbá mindenki húzott egy kis fiókot, amiben apró alkatrészek voltak, tetszőleges felhasználásra.

Este beszélgetünk azemberrel:-
-Na milyen volt? Jól érezted magad?
- Igen, igen és képzeld nyertem!...meg vásároltam is kicsit.
- Kicsit. Ha esetleg még nem lenne itthon elég.
- Igen. Nincs egy gyöngyöm se, hisz tudod.
- Meg amúgy sem akarjátok felvásárolni a Swarovski Erope-ot.
- Nem, azt tényleg nem akarjuk. A SW Hong-Kongot akarjuk 😊.

Boldog Új Esztendőt kívánok mindannyiótoknak!

Ma pedig érezzétek jól magatokat, nevessetek sokat és vigyázzatok az állatkáitokra!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).