2018. március 6., kedd

Ariadne bogyócska

Csak egy gyors bejelentkezés. Az Ariadne szetthez készült egy pici bogyós füli is. Így a hangsúlyos fülbevalót a karkötővel, ezt a kis szolidat pedig a nyaklánccal lehet hordani. Meg amúgy mindent mindennel, de én is így viselném.

beaded bead

Ezúttal nem horgolt. A helyzet az, hogy 15/0-s gyönggyel ilyen pici golyót horgolni nem egy sikoltozós nagy élmény. Tervezgettem pár mintát, fel is fűztem, horgoltam is egyet, de nem tetszett. Így más megoldást kerestem. Miután megnéztem 600 vídejócskát’ (akcentust nem tudok írni 😊 ) oroszul, meg spanyolul, még mindig nem voltam beljebb. 

Horgolt szett

Feltúrtam a gépemet minták után, végül találtam egy szimpatikus megoldást. Gyöngy-szirom mintáját próbáltam követni. Először anyáztam, bontottam, hogy lehet ilyen bénán lerajzolni ezt a mintát stb. Aztán inkább éltem a feltételezéssel, hogy ezt egyszerűen képtelenség másképp lerajzolni. Fogadjuk el, hogy én vagyok a béna, mert rosszul értelmeztem.

gyöngybogyó

Miután megtaláltam benne a logikát, nagyon megszerettem ezt a kis bogyót. Gyorsan fűzök még egyet, hogy legyen egy mintadarabom  😊.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).