2018. június 11., hétfő

Gréta



Legújabb kedvencem ez a nyaklánc. Szeretem a geometrikus mintákat és mivel nyár van, valami finom, fagyiszínű dologra vágytam. 2-3x elrontottam ugyan a felfűzést, amit javítani kellett, de amúgy semmi bonyodalom.

Gyöngyhorgolás

Mivel már félkészen elkelt, így a megrendelővel egyeztetve fejeztem be. Ő picit hosszabbra szokta kérni, mint a szokásos és több benne az ásvány. No nem azért, mert lusta voltam hosszabbra horgolni, ő így szereti, és valóban mutatós a gyöngyös toldás benne, én is kedvelem ezt a megoldást. 

Beadcrochet

Akvamarin és cseh kristály kombinációjával zártam.
Akvamarin: boldogság, remény és hosszú fiatalság köve. Az akvamarin élesebbé teszi a megérzést. Csodálatos kő a meditáláshoz, spirituális tudat eléréséhez. Nyugtatja és fókuszálja az elmét, így élesíti az intellektust.

Brick fülbevaló

És ha már…rögtön egy apró fülit is fűztem hozzá. Ezzel újabb kedvencet avattam. Amilyen pici, olyan jól mutat fülben és nem nyomja el a láncot.

Akvamarin

A nyaklánc Silver Salmon mintája, a fülbevalót nem tudom. Pinteresten találtam, elég sokan megfűzték valamilyen formában. Melizane fotója alapján dolgoztam, de tényleg nem tudom kitől származik az eredeti ötlet..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).