2018. június 1., péntek

Snowdrop szett


Nagyon kellett valami „gyors” sikerélmény. Úgy értem olyasmi, ami kevesebb, mint 30 óra alatt készül el. Amikor a snowdrop nyakláncot elkezdtem, már tudtam, hogy ilyen fülbevalót fog kapni, mert emlékeztem erre a klassz zöld kristályra.

Hóvirág fülbevaló

Amúgy is listás volt egy ehhez hasonló fülbevaló. Kb. egy éve megvettem hozzá a fém alapot, begyűjtöttem a hasonló képeket a Pinterest albumomba vagy 2 éve. Jó munkához idő kell, mondják, mostanra sikerült rászánni magam, hogy leüljek agyalni rajta. 

Csepp fülbevaló

Nagyon sok változat létezik, én csináltam egy 685-et, mert picit másképp jött ki, de ez a szép benne. Már csak azon kellett izgulni, hogy a párjánál is pont olyan másképp jöjjön ki 😊. Rozsdamentes acél franciakapocsra tettem.

Gyöngyhorgolt nyaklánc

A fotó sajnos nem adja vissza az élénkségét, főleg, mert közben leszakadt az ég is, így nem voltak ideálisak a fényviszonyok, de azért talán látszik a lényeg. Lánccal együtt, vagy külön-külön is vihetők.

Horgolt nyaklánc

 A logózást még nem döntöttem el, vagy megálmodom, vagy eldönti az új gazdája 😊. A láncos megoldás kicsit jobban tetszik, nem olyan üres a közepe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).