2009. december 24., csütörtök

Angyal voltam

       Ééééééés igen, időben odaért az angyalkám Erikához. Ki is kaptam, hogy apróságról volt szó, de nem bírtam ki. Amikor megmutatta az új díszeit Ildától, egyértelmű volt, a karácsonyfa szoknya, vagy inkább terítő. Apró, vagy sem ez lesz. Időközben a csomagolása is átalakult, mert kisebbre kellett szabnom, hogy bele tudjam pajszerolni az egyetlen itthon fellelhető, elfogadható állapotú dobozba. 
      Minden szerénység nélkül úgy érzem, igazán jól sikerült. Bár a norvégok megtréfáltak kicsit a szabásmintával, és én is csak akkor kezdtem matekozni, amikor 8 cikkből még véletlenül sem jött ki a 360 fok, de persze ez már csak összevarrás után derült ki. De nem úgy van az, mégsem mondhatom Erikának, hogy tegyél a közepére egy bazi nagy fát, és akkor majd kilapul :-). Fúr farag, szab varr, de sikerült. A norvéggal nem igazán boldogultam, és annyira rutinos PW-ben sem vagyok, így a saját fejem után mentem, ezért nem tűztem agyon a dolgot. Ha valaki megosztaná velem a sorrendet, szívesen megtanulnám. Pl. elvileg rácsosra volt tűzve az applikáció alatt, 8 cikkből áll, és nem egy nagy terítő. Azon morfondíroztam, hogy mi van előbb. Ha ráteszem az applikációt, utána nem tom tűzni, mert ronda lesz. De ugye mindhárom réteget át kell tűzni? Igen ám, de nem szegőpántos, így elvben stirceléssel kell összevarrni, azt meg megint nem ha már meg van tűzve. Na, fából vaskarika. Így lett a tűzés végül sugárirányú.
Remélem drága barátnémnek is tetszik. Idén volt szerencsém, időm, és hangulatom, hogy kárpótoljam a barátaimat a tavalyi nagyon apróságokért. Még ha erre nincs is szükség, hiszen tudom, hogy az ajándék lényegtelen, így is, úgy is szeretnek. Ami nagyon sokat jelent nekem.
Boldog Karácsonyt Nektek, akik megtiszteltetek a figyelmetekkel és velem voltatok! És külön Boldog Karácsonyt Drága Angyalka, bárhol is legyél!
Ide sajnos gőzöm sincs, hogyan tudnám beszúrni az én karácsonyi hangulatba hozó dalomat Szekeres Adrienntől, ezért beteszek egy linket, ahol meghallgathatjátok.

http://bernadette31.multiply.com/music/item/215/215?replies_read=10

 
 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép munka! :)
    A varráshoz nem értek sajnos, így tanácsot sem tudok adni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Mintha Priscillánál láttam volna ilyesmit, nálam megtalálod a linkjét:priscillacraft.
    Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép ajándékot készítettél Erikának!!
    Áldott,békés Ünnepeket kívánok!!

    VálaszTörlés
  4. Ez meseszép lett! Varrni nem tudok, pláne PW-t, de a szépérzékem azt mondja, ez így tökéletes!
    Neked is további kellemes ünnepeket, és jó pihenést!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett,hogy miket tudsz. Már a táska is csúcs volt számomra,de ez,és milyen lenne,ha még "értenél is hozzá".
    Nagyon ügyes vagy.További szép ünnepet.

    VálaszTörlés
  6. Jesszusom, de szép egy darab ez! Gratulálok hozzá mindkét félnek!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).