2009. december 3., csütörtök

Útálom a szürke

    

Szürke van. Ez tény. És én utálom, ez is tény. Talán mert nem látok rendesen, ha nem süt a nap. És depi is leszek. És nem is akartam ma kimozdulni, meg egyáltalán nem akarok kimozdulni. Egész héten győzködtem maga, hogy nekem csütörtökön el kell mennem vásárolni. Szerintem én azért készítek ajándékot, és nem veszek, hogy ne kelljen vásárolni. Na jó, ez nem igaz, mert imádok ajándékokat készíteni :-). De kenyeret azért sütök, hogy ne kelljen boltba menni :-). De ma jól bevásároltam, lánykámnak is beszereztem a nyihogó lovat.
Jellemző, ilyenkor messzire kerülök minden játékboltot. Mire való az internet? De tegnap hívtak, hogy mégse nem nincsen az a szörnyűséges Barbies műanyag nyihogó patás, amibe a lyányom szerelmes. Na b....meg. Akko' játékbolt. Előtte azért bementem a madaras tecsoba, ahol találtam nem Barbies, hanem Steffi-s ( tök mindegy, nyeszlett nagy dudájú szöszi pacin.  )Nem pasik, nem arra a szőkére gondoltam :-). Leírás, info semmi. Ne edd meg, ne játsszon vele gyerek, mert leesik a lába, csak a szokásos. Tud ez sétálni?  A neve ugyan Jumping horse volt, tehát ugrani tud. De sétálni tud-e? Mivel 2 volt, gyorsan eldugtam a pócon jó hátra. Gondoltam futok még egy kört, és legrosszabb esetben visszajövök érte. Hoppá, odakint játékbolt. Próbálom a mozgássérült bevásárlókocsimat eljuttatni az ajtóig, majd jól bekiabáltam a néninek, hogy sétáló paci van-e kiskezicsókolom? " ó, azt ne is keresse, mert az tavaly volt sláger, idén már nincs. " Mé? Idén nincsenek 5 éves kislányok? Na mindegy, ez van. Ez a trendiség fog a sírba vinni. Már, hogy nem vagyok az. Kocsiba kipakol, eldugott ló megvesz. Okés. Világítás. A legnormálisabb áron, mondjuk a bóti feléjé' az Asia cöntör adja. De nem is ez a lényeg. Lányok, olyan boltot találtam...... :-O. Bementem, és mondtam a néninek, hogy akkor én ma itt alszom. Nyálcsorgatás, körbenjárás, tapizás, sóhajtozás. Úgyhogy nekem ma már jó volt, pedig azuram nincs is itthon. (Jut eszembe azuram, most hívott, hogy kénytelen volt egy ürgét könyékkel állcsúcson vágni, majd kilökni a metróajtón a ruszkiknál, mert ki akarták zsebelni. Csodálkozott szegénykém, hogy egyik kezében szatyrok, másikkal kapaszkodik, egy meg van a zsebében. Gondolta megnézi, má ki lóg a kéz másik végén, úgyhogy jól megszorongatta a csuklót, aminek nem pont ott kellett volna lennie. Gyanús volt neki, hogy üres a metro, akkor mér vannak körülötte 6-an. Mondjuk így is fel lehet váltani 1000 rubelt 750-re, csak nem ez a tradicionális módszer, hogy letépik a háromnegyedét. De enyém pasi jól van, eddig se vágyott az oroszokhoz, de ezek után meg pláne nem. )
Ja, a bolt, ami a mai lélekemelésemet szolgáltatta. Úgy híjják, Old Dekor. Valamiért a honlapjuk nem pont működik, pedig meg akartam mutatni azt is. Amint azt a becses neve is mutatja, öreg, műöreg, öregített, tradicionális dekorációs cuccokat árulnak. Egyet nem tudtam volna mutatni, amit ne akartam volna magamévá tenni. Legfeljebb 1-2-t, amit nem annyira, de az is köll. Nem jöhettem haza üres kézzel, vettem egy táblát a klotyóajtóra. Igen, a klotyóajtóra. Hátha mami koromban Alzheimeres leszek, oszt nem találok el odáig, ha nincs kiírva, hogy Toilet. Persze nekem az kellett, ami fent volt a falon, és a bácsi létrával hozta le nekem :-). Meg hazajött egy kőangyalka is, mert azt én jól kitaláltam, hogy az adventi koszorúmról már csak egy angyalka hiányzik. Már ha végre összerakom :-). És a Jézuskát is ide fogom zavarni, hogy vásároljon nekem. Ilyen stílusú dolgok vannak, meg a rózsácskás kancsók, madárkalitkák, bögrék és mind jajjjjjdegyönyörű http://picasaweb.google.com/haaibaai1  Egyébként itt érdemes körülnézni, mert a   néninek eszméletlen ötletei vannak.
Ha hazajön a fényképgépem, fotózok is, csak most a szervízből rögtön emigrált, nem akart a bántalmazás után egy levegőt színi' velem. Egyébként a kis szemétnek semmi baja sem volt, csak jól megsértődött, amiért nyakonvágtam, és nem állt szóba velem :-)

2 megjegyzés:

  1. jujj ez a metros story:( még szerencse, hogy nem lett baja az uradnak
    a bolt nagyon jól hangzik, lehet ezért képes leszek odáig elkirándulni;o)
    sétáló paci:tényleg milyen hülye dolog már, hogy tavaly volt, idén nincs:/

    VálaszTörlés
  2. Még szerencse. Ennyi erővel akár meg is késelhették volna. Ráadásul tök potyán ment ki. Szegény most szállt le Bécsben. Még haza is kell vezetnie, pedig hallom a hangján, mennyire fáradt, már reggel elindult haza. Most este 11 van. Nem irigylem ezért a cigány életért.

    Menj el, imádni fogod.
    Ló leküzdve, ma megjöttek Beno cuccai is. Most varrom Lillának a sütiket, meg majd a zőccsiket. Sőt, még egy ünneplős rucit is szeretnék majd neki.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).