2010. február 12., péntek

Guten morbid :-)

         Azuram, az a drága ember eléggé megvidámította az éjszakámat. Ejnye no, nem ám úgy :-). Elutazott Londonba. Tegnap este, hajnali fél 4-re hívtam neki egy taxit. Mert ezek az idióta paranoidok kitalálták, hogy már 2 órával előtte kint kell lenni a reptéren, és szerintük London a tengerentúlon van. Felkeltem, taxi jön, apa elmegy. Visszafekszem. De valami nem stimmel. Tuti valamit itthon hagyott. De vajon mit. Felkelek, kóválygok. Na mit hagyott itthon? Persze, hogy a notebook-ját. Nem mintha nem arról kellene előadnia a kínai-amerikai-görög-meg a franc tudja kiknek. Mobilja kikapcsolva. Ugye milyen jó, hogy én hívtam a taxit? Hívom a diszpécsert, hogy lécci, keresse meg  nekem azt az úriembert, aki az én béna pasimat viszi a reptérre, toljanak egy hátraarcot, különben hirig lesz. Szerencsére még nem jártak messze. De azért érdekel, mikor vette volna észre, hogy nincs nála?
           Mondtam már, hogy imádom  a farsangot? Persze, hogy mondtam. De ezt most tényleg. Az én egyébként hepciás, mindig kekec gyerekem ezúttal, ahogy tavaly is megkímélte az anyját. És ördög akart lenni. Imádom :-). Persze a legegyszerűbb az lett volna, ha közlöm vele, hogy ahhoz be se kell öltöznie, de nem akartam belegyalogoni a kis sötét lelkébe :-). Így beszereztem egy garbót, cicanadrágot, 10 perc alatt varrtam egy farkincát, és reggel 6-kor kipingáltam. Nekem tetszik :-). Vettem neki szarvakat is, de úgy kicsit lányos volt, és ez a festett jobban tetszett.


Tudom, tudom, lassan a nyúl jön, de én még mindig adós vagyok pár karácsonyi fotóval. És most, hogy előkerült a gép, ezeket a szépségeket is fotóztam.  2 kedves barátnémtól kaptam őket, azon a bizonyos karácsonyi pszichokávézáson.

 

Ezt a kis gyönyörűséget Dékata készítette. Igazán bájos, jó nyanyás, ahogy szeretem és pont illik a konyhámba.

 

Ugye? Mondtam én, pont itt a helye.


Ezt a kötőtűtartót pedig Safi Mónitól kaptam. (nem tom mér fordítja meg a képet). Éppen jókor, mert a fent nevezett férfiember éppen elkezdett nyafogni, hogy elpakolhatnám a kötőtűimet :-). Ugyan még nem laktam be, mert azóta hozzá se nyúltam kötéshez, de ami késik......
Köszönöm lányok!!

Ja, és még azokat a dogokat sem mutattam, amiket ők kaptak tőlem. Úgy tűnik egy rugóra járt az agyunk, mert én is kötőtűtartót késíztettem :-). Ez a megalomán kivitel, 40 db tű fér bele :-). Kata, ezt az őszies színűt kapta, mert ő egy igazi őszi színű csaj :-). 


Úgy tűnik, teljesen esélytelen vagyok, úgy forgatja, ahogy neki tetszik. Ugyan a fotókon  még nem látszik, de a lebernyegre utólag tettem 2 kis szalagot, ahová a kötésjelölőket lehet aggatni.

Mónikám pedig egy pillangómániás, tavaszi csaj, ezért ezt a halvány lilát választottam. Ezeken a képeken már látszik a kötésjelölő tartó is. Ja, meg jelölőt is készítettem. Neki még nem volt nyulis :-). Azt hiszem többet nem veszek kész ferdepántot. A sajáttal sokkal könnyebb volt  dolgozni (Katáé), és szebben is sikerült egy picit. 


És Ági mi mást kaphatott volna, mint hóembert:-) Pontosabban egy hóemberes alátétet, és egy kesztyűs szalvétagyűrűt.
 Na, minden adósságomat törlesztettem :-)

4 megjegyzés:

  1. minden nagyon szuper!!!! ügyesek vagytok!
    az ördög fiad haláli;o)

    VálaszTörlés
  2. Szuper ahogy kinéz:-))) Mármint a kisördög!
    De az előzőhöz hozzászólva csak ennyit: pasiból van:-))) Még nekünk mondják, ha nincs a nyakadhoz nőve a fejünk, azt is elhagyjuk:-)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép minden ajándék :) Ügyesek vagytok!

    Az ördög nagyon szuper :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).