2015. október 7., szerda

Ásványos

    Enyhe nyomásra, de előkerültek ismét a gyöngyök. Nagyjából semmit sem alkottam hónapok óta. Annyi rohannivalóm volt, hogy este már csak néztem ki a fejemből. De van egy gyöngyös csoport, ahol havi egy akármit teljesíteni kell a listáról, különben repülsz. Maradni szerettem volna, így a gyűrűt választottam. 


Határozottan jól esett újra fűzni. Úgy tűnik, nem tudok elszakadni a zöld-bronz kombinációtól, már meg sem lepett, hogy így állt össze. Igaz, behatárolta a nagy gyöngy mérete, amiből 3 féle volt itthon, vagy fehér tekla, de ásványt szerettem volna használni. Kettőből gyűrű lett. A zöld krizokolla és sárkányahát, a tavaszias pedig ruby és watermelon turmalin. 


Mivel a csehek még mindig nem tanultak meg egyforma méretű gyöngyöt csinálni, nekem ismét sokszor kellett bontanom, mire tetszett az eredmény. Általában japán gyönggyel fűzök, de nagyon kicsi a választék itthon a 6/0 méretű japánból, így kénytelen voltam a csehekkel megbarátkozni. 

2 megjegyzés:

  1. Kiraknak a csoportból amennyiben nincs havonta valami új a tarsolyodban ??? :-O
    A gyűrűk tetszetősek , és mondd , kényelmesek amikor viseled? Nem nyomják az ujjad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem kényelmetlen. Nagyon szeretem a gyöngyös gyűrűket, mert önmagukban is mutatósak. Egyébként régebben én is azt hittem, hogy nyom, de nem. Még akkor sem, ha vastagabb gyöngyöt használok.
      Ők dobnak fel ötleteket. Minden héten elég sokat, és választhatsz, amelyiket akarod. Mindig akad benne olyan, amit szívesen megfűzök. És jó látni, hogy a többiek hogyan valósítják meg ugyanazt.

      Törlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).