2015. november 16., hétfő

Medalionos karkötő

Mostanában annyira kevés időm van, hogy nem sok jut belőle alkotásra. Viszont, ha tanfolyamra jelentkezem, nincs választás, alkotni kell. 
A Gyöngyélet tanfolyamán, fűztük ezt a karkötőt, ami Gordon Évi mintája. Ha náluk veszed meg a hozzávalókat, a mintát ingyen kapod hozzá.

Minta: Gondon Évi Gyöngyélet, Medalionos karkötő
A karkötőkkel mindig bajban vagyok, mert inkább nyakláncos vagyok, amihez mindig kell egy fülbevaló. De karkötőt csak úgy, nem szoktam hordani. Ezért döntöttem úgy, hogy megpróbálok olyan színvilágot választani, ami passzol valamelyik láncomhoz. Mivel épp a Ziana volt rajtam, ehhez próbáltam passzítani. Picit élénkebb színe van, de határozottan összeillenek.


Nem szeretek lámpafénynél gyöngyöt válogatni, mert érhet meglepetés másnap. De szerda este volt a tanfolyam, így nem nagyon volt egyéb lehetőség. 
 Naná, hogy a cseh teklának nem olyan színe volt, amilyet megálmodtam, így Swarovski kristály teklával fűztem. 


Készült egy gyűrű is, de a pánt még hiányzik róla. A leírás egyértelmű és világos, bár mind ilyen lenne. Fűzni is könnyű volt, bár az utolsó körökben küzdöttem, mint malac a jégen, mert szorosan kell fűzni ahhoz, hogy szépen álljon, így viszont nehéz a gyöngyök közé szúrni. 


Finom, kis királylányos darab lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).