2015. november 5., csütörtök

Mire jó a kötésjelölő?

Logikus, kötéskor a kötőtűre húzva megjelölni a kör kezdetét, vagy a fogyasztások, szaporítások helyét. Tök kommersz. De mire jó még? Egy jó kis barátnős időtöltésre. Hónapokkal ezelőtt megbeszéltük Timivel, hogy átjön és csinálok neki kötésjelölőket, mert ő is abba az ominózus cérnakarikás bagázsba tartozik. Sosem jött össze. Család, gyerek, pelenka stb. Na de most. Megfogadtam, a héten minden körülmények között mi az operában leszünk Caparettit hallgatunk kötésjelölőzünk. 


Jól megtárgyaltuk a világ dolgait, megállapítottuk, hogy még mindig nincs nálunk a bölcsek köve, úgyhogy inkább csináljuk, amihez értünk a színes kövekkel. Mivel nem tudott választani, így mindkét színből kapott párat, finom kis kristályokból persze. 2 db nincs a képen, valahogy lemaradt. Azon nagyobb karika van, hogy a mostani kötésére, 6-os tűre is passzoljon.


Mondtam már, mennyire imádom csinálni ezeket a kis biszbaszokat? Annyira kis finomak. Úgy megtetszett, nekem is kell. Nem mintha nem lenne, úgy 20-25 db kötésjelölőm, de sose tudni, hátha kell.

Aztán addig nézegettem az egyik régi garnitúrát, pontosabban csak 3 darabját, mert kettőt elvarázsoltam valahová hogy rájöttem, tudok ennél már szebbet is. 


Szétszedtem, és játszottam velük pár percet. Szeretem ezeket a roppantott kristályokat. Egy hátránya van, nem célszerű leejteni, mert törik. Egy karkötőben jól eltörtem, ráadásul nincs is belőle több abban a színben. 


A fotók elég gyengécskék, mert Timi rohant és nem akartam húzni az időt, így a fűzőalátéten klikkeltem párat. A 4. a kakukktojás, mert minden garnitúrába kell egy :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).