2017. február 2., csütörtök

Vállalás 3

Ülnek a kis ördögök a vállamon, hogy mindig újabb alkotásba kezdjek, de legalább magamat ne vegyem már hülyére. Azt hiszem erre mondta Szántai Zsolt (Bodywakes), hogy ha másképp nem megy, iktass be kényszerítő erőket. Értsd, szívasd meg magad. Mivel nálam is erős a hiúsági faktor, ha már ország-világ előtt kijelentettem, hogy minden új munka után, vagy legalább a környékén befejezek egy UFO-t,  akkor meg kell tennem és kész. Fene se akar beégni :-). 

Kéla

Régi restanciám ő. Több, mint 2 éves. Talán a 2. minta volt, amit már normális gyöngyökből fűztem. Kovács Éva, akkor még free mintája alapján, ha jól emlékszem Kela a neve. Kicsit girbe-gurba, teli van hibával, de emlék a kezdetekről.

Kéla medál

A fotók nem adják vissza igazán, de a szélén halvány kék tekla gyöngyök vannak. Szegény jó ideje várta sorsa jobbrafordulását. Egyszerűen nem találtam meg a hozzá illő láncot, pedig próbálkoztam, de semmi sem tetszett. 

Kovács Éva gyöngy

Amikor a Futrinka aukciójára fűztem, vettem pár merev alapot. Csak kíváncsiságból rápróbáltam és tökéletesnek ítéltem. 

Ewa Kela

De Isten és az ő malmai, különösen, ha rám bízza a befejezést, a lassúnál is lassabban őrölnek. Gyorsan elröppent az az egy hónap, mire valóban rászántam magam erre a komoly munkára. Írd és mondd, teljes 6 percig tartott. Még egy fél akasztója is volt, csak picit kellett módosítani rajta, és az alapra akasztani. Csíny letudva, megkönnyebbülés bezsebelve!

(Nem tudom miért különböző méretűek a betűk, de így marad.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).