2017. február 3., péntek

Vanilia


Újabb horgolt lánc. Valahol találtam a mintát. Pontosabban csak a felfűzési sort, ami alapján megrajzoltam a mintát. Valami nagyon finom, szerény kis láncot akartam, mindössze 15 szemes. 

gyöngyhorgolás

Ami azért annyira nem mindössze, 15-ös gyönggyel, 4500 db. Valami egészen finom színt szerettem volna a virághoz, ami érzetében is hasonlít a sziromhoz. Először sötétbarna volt az inda, de egyáltalán nem mutatott szépen, így lebontottam, kicseréltem feketére. Nekem jobban tetszik.

vanilia nyaklánc

Tanulni sosem szégyen, bár az okos más kárán tanul, nem úgy, mint én. 15 szemes körmérethez jobb lett volna a 11-es gyöngy, ami egy picit nagyobb. Ugyanarra a gombolyagra fűztem, ugyanazt a fekete gyöngyöt, mint a Dolce láncnál, de itt nem fed olyan szépen. Közelről sajnos látszik a fehér cérna.

bead crochet necklace

 A kis átmérő hátránya, hogy élesebb a körív, így a gyöngyök kifordulnak. Sajnálatosan a minták szebbek apróbb gyönggyel. Ha ezt előre tudom, inkább átterveztem volna 18 szemesre. Sebaj, már így marad. Duzzogva, de fogom hordani J.

virágos nyaklánc

Tapasztalat 2: célszerű számolni a vastagsággal. 40 centi a kész hossza, ami papírforma szerint tökéletes, de kényelmesebb lenne még +1-2 centi. Sima mágneskapcsot kapott, ami a létező legegyszerűbb megoldás, nem kell szerelőpálcával bíbelődni. Hátránya, hogy csak ezüst színben kaptam és semmi extra szépség nincs benne. Oké, tudom, hogy viszonylag ritkán látom a saját tarkómat, ahol gyönyörködhetnék a csodaszép gyöngykupakomban. 

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett ez a lánc is, gyönyörűen elkészítetted. A mágneses záródás különösen tetszik😊

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).