2018. szeptember 14., péntek

Poppyfield


Poppyfield

Szeretem a pipacsot. Minden mezei virágot szeretek és minden egyszerű virágot szeretek. A pipacs valami olyan lebbenő lélek, amihez nem szabad hozzáérni sem. Ha leszeded, megölöd. Egy ideig óriási pipacsmezők voltak a környékünkön. És nem aludtunk el tőle, mint az Ózban. Néha a kertünkbe is beköltöztek, én pedig sosem gyomláltam ki őket. Aztán eltűntek. Továbbálltak valahová, vagy szimplán áldozatul estek a mezőgazdaságnak.


Horgolt nyaklánc

Sok minden eszembe jut a pipacsról. Egyszer láttam egy képet, ahol egy olyasmi hosszú hajú nő, ölelget egy kék német dogot egy pipacsmezőn, mint én. Az volt a tervem, hogy keresek egy pipacsmezőt és Sheldonnal lesz egy olyan képem. 

Gyöngyhorgolás

De Sheldi nem várta ki , előbb angyal lett és a mennyei falkámban várja, hogy találkozzunk. Aki nem tudja, Sheldon egy kék német dog volt, az én kicsi babám. Állati menő leszek odaát. Egy tacsika, egy spániel, egy hófehér hatalmas cane corso és egy még nagyobb kék német dog fog őrizni. Én leszek a bolond kutyás öregasszony. A corsócskám, hófehér lovacskám, épp ma 3 éve hagyott itt, talán ezért vannak ilyen szomorkás gondolataim. Még a pipacsról is. De sebaj, ez is hozzánk tartozik, hogy néha elszontyolodunk.

Pipacsos nyaklánc

Szóval pipacs. Nem volt kérdés, hogy kell egy pipacs. Sok mintát félretettem, ajándékba is kaptam, végül ennek a színei annyira megfogtak, hogy ő lett a kiválasztott. Ezen a darabon csináltam a tanulmányt, ha valaki még emlékszik rá. Végül fehér cérnára tettem és jó szorosra horgoltam, így egyáltalán nem látszik ki alóla. Szegény már néhány hete a sarokban állt, mert épp egy fél minta kellett még hozzá, ami nehezen akart felfűződni.

pipacsos nyaklánc

Először szolidabb sárgát akartam tenni bele, inkább aranyat, de épp ez a 3-3 szem kanárisárga gyöngy teszi vidámmá. Azon is agyaltam, mivel zárjam le a kupakot. Pirossal? Bordóval? Kékkel? Végül ez a zöld tourmalin kvarc tetszett a legjobban, azaz a verdelit. Úgy tartják, serkentő hatással van az energiaráamlásra, jó hatású mindenféle gyulladások esetén, és a szívcsakra köve, aminek színe ugye a zöld. Nyugtatja az idegeket és harmonizálja az agyféltekéket.  
Hossza 44,5 cm, bővíthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).