2018. szeptember 10., hétfő

Autumn leaves


Kicsit skizofrén érzéseim vannak az ősszel kapcsolatban. Most is éppen a szokásos évi szeptember első hetében aktuális megfázásomat nyögöm. A tudatalattim annyira tiltakozik az ellen, hogy elmúljon a nyár, és következzen a füstszagú szürkeség, hogy mindig benáthásodok. Amint érzem, hogy bágyadnak a napsugarak, jön a pánik, hogy nem akarom a hideget, nem akarom a telet, nem akarom a reggeli sötétséget, mert elveszi minden energiámat.

gyögyhorgolás

Ugyanakkor szeretem a napsugaras, kellemesen meleg őszt, mint a mai nap. Simán megszavaznám, hogy márciusig így legyen, aztán hopp, jöhet a tavasz. Na jó, karácsonykor akár hó is lehet, de csak akkor.

bead crochet necklace

Szeretem az ősz színeit, a falevelek illatát, a gesztenyét. Szeretek ilyenkor kimenni egy hatalmas parkba és faleveleket rugdosni, mint a rossz gyerek, vagy csak fetrengeni benne a kutyusokkal.
Ez van ebben a nyakláncban. Ezért választottam ennyire különböző felületű gyöngyöket alapnak, jórészt mattot, hogy a színes levelek csillogni tudjanak benne. Évekkel ezelőtt vettem a mintát valami fórumon, már oda se találnék. De mindig félretettem.
Mással is van úgy, hogy ennyire befolyásolja az ízlését a hangulata, az időjárás, a Hold, akármi? Amikor új munkába kezdek, végiggörgetem a mintáimat. És néha az jut eszembe, hogy ezt vajon milyen indíttatásból vettem? Most
 bontottam le ezért egy fél láncot.

Őszi levél gyöngyökből

Most végiggörgettem újra, és úgy éreztem, elérkezett az ideje a faleveleknek. Nem bántam meg, nagyon tetszik az egyszerűsége. A szerelvényen is megtartottam a vöröses színt és narancsszínű sárkányvéna acháttal zártam a kupakot.

Levelek

Picit csalóka a fotó, egyáltalán nem vastag, csak "madárcsontú" a modell.
A többit tudjátok, 44,5 cm blablabla, karkötő, akármi kérhető, vagy a lánc hosszabbítható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).