2017. március 21., kedd

Be simple & creative

Sok rohanás között nagyon jól esik apró szépségeket alkotni. Az elmúlt időszak amúgy is a súlyosabb daraboké volt. De amikor kevés az időm, akkor is szükségem van az alkotásra, csak értelemszerűen kicsiben.
Nagy örömömre szolgál, hogy anya újra elkezdett kötni. Még ő is kicsiben, a két éves Dorka babában maximálta a méretet, de jól emlékszem, amikor újra elővettem a kötőtűimet hosszú kihagyás után, én is a gyerekeknek kötöttem.
Szóval, anya köt. Mégpedig igen ügyesen. Megtanulta a rövidített sorokat, és büszke vagyok rá, nem nyugodott, amíg meg nem fejtette orosz, spanyol videókból, hogy kell.  Az én anyukám, naná! J
Na de befőttesgumit húzni a kötőtűre? Aztán venni műanyag vackot? 

Kötésjelölő

 Édes, drága anyukám, mire való a te bolond lányod? Há’ nem tudsz szóni’, hogy csináljak neked is kötésjelölőt? Nem tud, halak a szentem. Ő nem szól. Most volt a boldog születésnapja. Úgyhogy rittyentettem neki pár jelölőt.

Kötésjelölő

A rózsaszín egyáltalán nem színe, de valahogy úgy éreztem, most rózsakvarcra van szükség. Mégis csak az anyukámról van szó, aki ráadásul halak, akinek a szeretet a lételeme.Ami a szeretet köve. 
És ha már előpakoltam a kis fém bizgentyűimet, csináltam egy őrangyalkás, piros kulcstartót a kedvenc kis piros kocsimhoz. Az előzőt elvesztettem nagy ügyesen.

Ásvány kulcstartó

 Ruby és tourmalin kvarc ásványból, meg némi cseh kristályból. 

Ásvány kulcstartó

Ezek csak apróságok, de én szeretem az ilyen kis szépségeket a mindennapokban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).