2017. március 27., hétfő

Dekla

Megint lánc nélküli medált mutatok, pedig nem szokásom, mert addig nincs kész, hiszen nem hordható. Kivéve, ha ennyire szépséges.

Dekla medál

 Ismét Éva medált fűztem. Közel sem agyaltam rajta annyit, mint a Lorell kettőn. Csak kiszórtam a 25-ös cabochonokat, mellé az összes chilit, aztán választottam egy összeállítást. Még vagy 3 féle simán összejött volna
Csak úgy jöttek az ötletek, pontosan tudtam, mit szeretnék. 

Medál chili gyönggyel

Olyan hatást szerettem volna, mint a nagyi padlásáról előkerült bross. A közepén valódi virág van üveglencsébe öntve. Talán kamilla, vagy mini margaréta.
Egy régi emlékkönyv jutott eszembe, megsárgult lapokkal, préselt virágokkal.
Hiába vásároltam fel a gyöngyösbót’ 2 mm-es golyó készletét, így sem volt olyan, ami illett volna hozzá, így 11-es kását használtam helyette. 

Dekla medál

A szirmok közötti utolsó körön agyaltam egy kicsit, több megoldást próbáltam, végül a pasztell rózsaszín mellett döntöttem, hogy semmiképp se legyen hivalkodó és megmaradjon az egész margarétaszerűsége. 

Ewa Dekla

Azért ennyire nem volt egyszerű, mert több helyen, több variációt is kipróbáltam, mi legyen zöld, mi legyen rózsaszín, hol érvényesül az arany a legjobban stb..
Ő sem egy kicsi medál, ezzel együtt mégis egészen finom darab lett.

Dekla pendant

Kivételesen nincs benne O-gyöngy, aminek a színei néha borzasztóak, ott tud bukni a projekt. Ellenben nagyon dekoratív, ha sikerül eltalálni a megfelelőt.Lehet, hogy több is készül majd belőle, mert sok lehetőséget látok benne. Egyszerűen imádtam fűzni. 


És most totálisan ötlettelen vagyok. Egy karkötőt akarok fűzni, de egyszerűen nem állnak össze a színek. Pedig a minta gyönyörű lenne. Fűztem belőle egy elemet. Szép-szép, de nagyon színtelen és bőrön nem mutat. Azt hiszem félreteszem egy időre, talán egyszer lesz belőle valami. Hátha belefutok valami különleges színű pip gyöngybe. Most van 6 db 12 mm-es cabochonom, amihez nem illik semmi és vagy 6 csomag olyan pip-em, amit gőzöm sincs mire fogok elhasználni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).