2017. március 5., vasárnap

Sütiiiii

Elindultak az ünnepek, csak kapkodom a fejem. Mert szeretek kézzel készített ajándékokat adni.

Horgolt süti

Kicsi Dorka babám, aki az unokahugim, 2. szülinapjára készültek ezek a sütikék. Könnyű dolgom volt, mert a hőmérséklet takaróm csupa olyan fonalból áll, ami maximálisan alkalmas amigurumi horgolásra, így volt miből válogatnom. És maradt még egy kicsi a barikából is. A youtube pedig telis teli van videókkal. 

Horgolt sütik

Ennyire jutott időm. Ha rajtam múlt volna, egy zsákkal horgoltam volna. Mert akartam még macaront, meg gyümölcsöket, meg tortát, meg mindenfélét.

Horgolt muffin

Személyes kedvencem a csavaros habos süti. Bár ő volt a legbonyoultabb és legidőigényesebb is. 

horgolt eper

Imádtam az epreket is, a kekszeket, tulajdonképpen mindet. A sütőtökpite is zseniális volt. 

Horgolt játék

Műanyag ételdoboz fedeléből vágtam bele merevítőt, hogy mosható legyen. Mégis csak gyerekjátékok. 

Horgolt süti

Igyekeztem golyóállóra varrni őket, mert biztos voltam benne, hogy a cseresznyék a tetejükön különös kihívásnak lesznek kitéve. 

horgolt fánk

Kicsi bogár azonnal le akarta harapni róla. És mivel süti, gondolta megkóstolja. 
Szerintem elkönyvelte, hogy nagynéni marha rosszul süt:-). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).