2017. március 14., kedd

Édes kis semmiségek saga 16289. rész

Egyszerűbb dolgok készültek hétvégén. A végére úgyis kiderül, hogy nem is volt egyszerű J

A legegyszerűbb:

 Lilla a barátnőjénél töltötte a hévégét, szeretett volna egy barátnős láncot vinni neki. Most nagyon menő az egyszerű, rövid, fekete nyakpánt jellegű lánc a tiniknél. Először bársonyszalagban gondolkodtunk, el is mentünk a helyi illetőségű méterüzletbe, de csak 2 cm széles volt. 

Organza nyaklánc

Naná, hogy abból is jött 3 méter, valamire majd csak jó lesz alapon. Én is szeretem ezt a stílust, úgyhogy tuti, hogy valami készül majd belőle.  

rövid nyakpánt

A Pinteresten, hol máshol, kinézett valamit. Volt itthon organzaszalagos, viszolt szálas nyaklánc alapom, így azokat vágtam rövidebbre, dobtam rá egy medálakasztót, egy fittyfirittyet és kész is a barátnős nyaklánc.

Szellőrózsa fülbevaló:

Icus, a fél pár fülbevalók királynője is büszke lenne rám, hogy eddig húztam. Párt kapott egy régen elhanyagolt darabom. Ő amúgy is kicsit mostoha volt, mert amikor elkezdtem a karkötőt, kapott pár hónap pihenőt, majd amikor befejeztem, kiderült, hogy elszámoltam a Swarovskikat. 

Piggy fülbevaló

Vettem  még, hazahoztam, letettem a tálcájára, majd tálca el. De most elkapott a gépszíj szellőrózsa ügyben, nem hagyhattam parlagon, befejeztem a párját.

Ásvány karkötő:

A karácsonyi futrinkás aukción egy kedves ismerősöm vitte az onyx achát medált. Lehet, hogy ezt nem is mutattam? Öreg hiba, akkor megmutatom most.

Onyx medál

Onyx medál, blogolvasók, blogolvasók, Onyx medál J. Bemutatás kész.

Ásvány karkötő

Kellett hozzá egy karkötő is. Egyszerű. 


Ennél egyszerűbb, csak akkor lehetett volna, ha gumira fűzök pár gyöngyöt, de azért azt nem akartam. Bár megvan a bája, nekem is van gumis karkötőm, de azért ez nem az a vonal, amit követni szeretnék.

ásvány karkötő

Ugyanolyan ásványokból készült a karkötő, onyx achát, rózsakvarc és cseh kristály. 

 Ásvány fülbevaló

És ha már, ezt még nem is tudja, megtoldottam egy pici fülivel, mert tudom, hogy rövid, apró fülbevalókat szereti.

fülbevaló


Ha már apró fülbevaló, a lila szetthez is készült egy apróság. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).