2017. március 16., csütörtök

Még mindig szellőrózsa

Nem lehet megunni. Pedig az elején nem szerettem. 

Szellőrózsa szett

Amikor az elsőt fűztem, szenvedtem vele. Valószínűleg, mert más kása gyönggyel akartam, mint az eredeti, ahogy azt megszokhattuk. Aztán félretettem. Hiba volt. Hónapok múlva szedtem elő, hogy befejezzem. Újra ki kellett bogarászni, mit hogy csináltam, hogy esett kézre, ráadásul a legtöbb minta valahogy ellenkező irányban halad, mint ahogy nekem jó, pedig jobbkezes vagyok.

Szellőrózsa szett

Aztán fűztem a barna-narancsot, már kezdtem szeretni, mert láttam a sokszínűségét. Majd jött a kék, ekkor már imádtam, persze megtanultam fejből az egész mintát, csukott szemmel is megy már bármilyen gyöngyből. Jó lenne valami pirosasból, vagy lilából.

Piggy karkötő

Végül kellett még egy kék. Barátnők J

Igen ám, de én hoztam el az utolsó két csomag azzuro piggy gyöngyöt a bótból'. Egy webáruházban sem találtam, így más megoldás kellett. Kipróbáltam 3 féle variációt, mert más kék színűeket találtam, végül ő győzött.

Szellőrózsa karkötő piggy gyönggyel

De egészen más színeket kellett használnom kiegészítésként. Ilyenkor jól jön, hogy előtte csak úgy cél nélkül vettem ezt a zöldes superduót, mert megtetszett. És a swari teklából is volt tartalékom, még egy darab maradt, bár a botban úgy tűnt, nem lesz jó hozzá, de megtréfált a neoncső Istene, természetes fényben határozottan összeillenek. Szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).