2017. március 9., csütörtök

Srácoknak

Annyit akartam írni, hogy ez volt a legproblémamentesebb munkám. Hibátlanul felfűztem, meghorgoltam, gyönyörködtem. Ez volt az állás egészen tegnapig. De mikor mennek nálam így a dolgok? Meg különben is, akkor miről karattyolnék itt? :-)
  
srácoknak

Szülinapra kell egy karkötő. Férfi karkötő. Fekete-fehér-piros. Szép feladat. Valami nagyon szépet akartam. Minél több szem, annál több lehetőség. Álmomban. 

férfi karkötő

Kiválasztottam a színeket, többit lásd fent. Az elején gyanús volt, hogy picit vastag a 19 szem. De megnyugtattam magam, hogy marha jól néz ki, amúgy tényleg. Meg férfi csuklón elfér. Horgoltam tovább. Természetesen nem hallgattam magamra, készre kellett horgolni. Nyakláncnak tökéletes lett volna, de karkötőnek nagyon merev, széles, hiszen pici az ív. Ráadásul a delikvens nem Hulk, hanem egy kecsesebb csuklójú férfi. 

Férfi karkötő

Sima ezüst kupakot sem kaptam rá. 
Végül tegnap este eldöntöttem, hogy maradok a jól bevált módszernél. 6 szemes, sima horgolás. Karkötőnek a legjobb, szerintem. 6 szemben azért nincsenek olyan komoly lehetőségek, zömmel kis virágokból lehet választani, ami lássuk be, nem túl férfias. Mindenképp tekeredő mintát szerettem volna, mert az látványos. És tudok játszani a gyöngyök méretével is, ami miatt egy kis plusz egyenetlenséget is bele tudok tenni.

horgolt karkötő

Matt gyöngyöket választottam, a piros-fekete-fehér mellé egy szürkét is, mert 4 színre volt szükségem. Innen már érvényes a felfűztem, meghorgoltam, örömködtem J.

bead crochet for men

Mivel férfi ékszer, ezért a maximális stabilitásra törekedtem. Kaptam már sokkot, amikor azember beállt a zuhany alá a bőrláncon függő, méregdrága delicából fűzött kelta háromszöggel a nyakában. Persze visítva rávetődtem, hogy azonnal vegye le. A kedvenc gyöngyösboltomban legenda a fiú, aki Swarovski gyűrűben hordta a maltert, majd reklamált, hogy megkopott.

férfi ékszer

Ezen előzmények után, - semmiképp sem feltételezve, hogy a szülinapos nem fog vigyázni rá – tutira mentem. Talán aluminium, vagy nem tudom milyen csövecskét tettem rá kupaknak, ami biztosan nem tud kopni, mert eleve az anyag adja a színét, bevonat nélkül. A szerelőpálca és a delfinkapocs rozsdamentes acél, a karikák pedig ródiumosak, hogy bírják a strapát. A pálca amellett, hogy rozsdamentes, bivaly erős. Alig bírtam meghajlítani. A végeit onyx ásvánnyal zártam le. Ezzel már elégedett vagyok. Kellemes viselni, nem merev, nem vastag, mégsem nőies.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).