2017. március 22., szerda

Hóvirág

Egyszerűen imádom. Ennyi. Na jó, mondok többet is róla. 
Egy ideje elterveztem, hogy a hóvirág fülbevalóhoz ezt a medált fogom megfűzni. 

Nárcisz medál

Fejben minden készen volt, a színek és formák is.
Ferenczy Csilla Nárcisz mintája alapján készült. Nem tudok mást mondani, imádom. A minta egyszerű, gyors mégis nagyon mutatós. Azonnal akartam írni Csillának, hogy köszönöm és ömlengeni, mennyire szép. De inkább nem zaklattam, majd megtudja innen :-). 
Némi korlátot jelent a színekben, hogy a kétlyukú sziromgyöngy viszonylag kevés színben kapható, így a sorozatgyártás elég rövid sorozat lesz. És azt hiszem, ennél szebbet, harmonikusabbat nem tudok kitalálni. Fűztem még kettőt. Az egyik szép-szép, a másik ollót kap, nem tetszik.
Nem leejtős, ez a fehér szirom sokkal törékenyebb, mint a többi, azonnal törik, amint földet ér. Tapasztalat.

Dagger medál

Swarovski kristályt és Swarovski teklát használtam, ahogyan a fülbevalónál is. Ez egy egész pici medál. Ezért először azt gondoltam, valami ütős láncot fűzök hozzá. Meg is fűztem egy szép chenille-t, fehér opálos gyöngyből. Nagyon sok. 

Hóvirág szett

Úgyhogy van egy fehér chenille láncom, ami majd kap egy méretesebb és/ vagy színesebb medált.
A hóvirág pedig a kedvenc megoldásomat kapta, merev alapot. Le se lehet robbantani rólam, amióta megfűztem J. Nyugodtan kijelenthetem, hogy amióta fűzök, ez a legkedvesebb ékszerem és a fülbevalója. Már csak egy szép karkötő kell hozzá, de arra még nincs ötletem. 

1 megjegyzés:

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).