2009. november 18., szerda

Csak úgy

.........hogy ma se maradjunk bejegyzés nélkül. Mostanság találtam meg ezeket a bobinákat, amiket még fene tudja mikor készítettem. Bár talán egy picivel nagyobb jobb lenne. A leírást itt találjátok. Pont kéznél volt 1 gabonapelyhes doboz, amiből kivágtam a sablonokat, bevontam őket a textillel, és összeragasztottam kettőt. Már közben érdemes dekorálni, zsinór, gomb, mert száradás után a hobbiragasztó elég kemény lesz. Utána már nem lehet átszúrni véráldozat nélkül. Egy jó tanács, az anyagot ferde szálirányban szabjuk. Sokkal szebben ki lehet feszíteni. Ezt persze már csak a 3-nál sikerült kiötlenem, mert előtte spórolni akartam az anyaggal. Illetve pont akkorák voltak, hogy csak simán fért rá. Nem érdemes vastag kartonból csinálni, mert kivágni is nehezebb, és éppen elég kemény így is. Van még vagy 20 sablonom, de elfogyott a lendületem. Vagyis valószínűleg csak véget ért a nap, én meg ráfelejtettem a többire :-).


Ma is alkottam valamit, de ezt most nem mutatom meg. Ronda dolgot csináltam. Visszaéltem egy kedves barát szeretetével. Jó persze, ennyire nem súlyos a dolog, csak nagyon megcsúsztam az Ercsunak szánt ajándékokkal. Mert úgyis szeret engem és elnézi :-). (Így jártam anno Emővel is ;-). Tényleg nagyon nagyon sokat késtem. A fele megvolt, de mindig ellinkeltem a befejezést. Bár most azt gondolom, megérte, mert azóta sokkal jobban összeálltak a fejemben a dolgok :-). Úgyhogy Erikám, drága, várhatod a postást, és remélem kárpótolnak a meglepik a késedelemért :-)
Na jó, ennyit megmutizok, de csak undokságból, hogy fúrja az oldalatokat a kíváncsiság. A beavatottak most nagyokat hallgatnak. Ugye? Bár ti sem láttátok :-). Vagyis csak azt a részét, ami készen volt már időre.

4 megjegyzés:

  1. Óóóóóóó, ez az én ajándékom???? Álomszép már a csomagolás is!
    Ehhez képest én csak belenyomkodtam a bárányaidat a dobozba...
    Tegnap elindítottam én is hozzád valamit, alig várom, hogy megkapd és remélem, részletes beszámolót fogsz majd írni, miket gondoltál, miután kibontottad! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ahaaaa, a tiéd. A bárányoknak úgy is jó, mer azok hallgatnak :-).
    Na nesze, most engem esz meg a kíváncsiság :-)

    VálaszTörlés
  3. Most már nekünk is kijön a oldalunkon valami... :)))

    VálaszTörlés
  4. szépséges a csomagolás!!! én is kíváncsi vagyok:o))))))

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).