2009. november 13., péntek

Minden jó, ha ló a vége


     Buli lesz. Kicsi fiam szombaton szülinapi randalírra megy egy kislányhoz. Mégpedig a szerelméhez :-). A mostanihoz. Annyit tudtam, hogy a kislány lómániás, de nem az a rózsaszín Barbie típus. Így kigondoltam, hogy készítek egy pacis táskát.
- Benci, mi lenne, ha egy bamba pacit tennénk Vivi táskájára?
- Anya, én rendes lovat akarok.
Hűha. Nemhogy lovas táskát, de lovat se találtam sehol, így rajzoltam egyet. Rajztudományom hiány messzeföldön híres. De szerencsére a kis hősszerelmes is úgy értékelte, hogy a bamba pacim igenis rendes paci.
    Persze a legtöbb időt most is az anyagok kiválogatásával, a tervezéssel és az applikációval töltöttem. Konkrétan egy teljes délutánt. Jó munkához idő kell. :-) . Rajzoltam, szabtam. Applikációs fóliával ragacsoztam fel a mintát, majd géppel applikáltam. Imádom a varrógépemet, amiért ilyen kő profi. De a paci után még kicsit üres volt. Elkezdtem rajzolgatni egy virágot, erre nem pillangó lett belőle? Persze mire mindent felvarrtam, rájöttem, hogy kicsit nagy ez a táska kislány kézbe, így kisebbre vettem. Ezért került a lepkesztráda kicsit a szélére. Az alapja vastag, farmer anyag, így nem volt szükség közbélésre, csak vatelinre. Bélésnek a kedvenc rózsás anyagom került. Egy zseb és egy karabineres kulcstartó a belébe. AMikor ez utóbbi miatt áskálódtam a dobozaim között, találtam egy pont egy tisztességes lónőszemély hajába való virágot is.


A táska mágneszárral záródik, amit gombbal és egy kézzel applikált szívvel titkoltam el.. És ezt a típusú fület már régóta ki akartam próbálni. Egy gatyamadzaggal  (vagyis vastag zsinórral :-) tettem erősebbé, tömörebbé.
       A zsebre és a zárópántra, csipkét  álmodtam. Esküdni mertem volna, hogy Emőtől kaptam natúr színű pamutcsipkét. De hová tettem? Feltúrtam a 60 dobozomat, mire eszembe jutott, hogy amikor bobinákat gyártottam, feltekertem rájuk. Of course, mire előkerült, kiderült, hogy fehér virágfüzérek voltak.
      Na, majd teával megfestem. Ercsutól már tudom, hogy a természetes anyagokkal festés  nem egy egzakt tudomány, sőt inkább kifejezetten bizonytalannak gondolom. Persze megint ide nekem azonnal az oroszlánt is, bögrébe kis virág, 2 teafilter, víz, meg ecet. Oszt be a mikróba. Legalább a mikrót is kitakarítottam :-). Naná, hogy odabent oszlásnak indult az így utólag eleve bizonytalan kimenetelű kísérletem. De szép, narancsos virágaim lettek........... AMik nem illettek a táskához. Nekem hófehér virágokkal is tetszett, de egészen más hatást keltett. Így maradt a farkasfog.


        Tegnap, még séró nélkül mutatom a jószágot azuramnak.
- Szerinted ez paci vagy csacsi?
 Hát, nem hal, az biztos. De nyugi Nyuszikám, a lepke teljes bizonyossággal felismerhető. Na kössz.

Nem egészen sikerült a képeket úgy rakni, ahogyan szerettem volna, mert ez a dög kekeckedik, de sebaj. A lényeg rajta van.

15 megjegyzés:

  1. Kimondottan szép lett,gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Hát, ez nagyon klafa! Hallod, van türelmed. Én még a menyemnek sem biztos, hogy csinálnék.... Ha tudnék. Szerencsére még menyem sincs...Grat!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper táskát hoztál össze! Ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés
  4. Azt a ... ez nagyon klassz lett! Igazi profi munka van rajta!

    VálaszTörlés
  5. elájulok! ez milyen baromi jó lett!!!
    nagyon szerencsés kislány Bence fiad szerelme;o) de komolyan le a kalappal! profi munka és a paci is abszolúte ló kinézetű:o)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretem a pacikat :)))))
    Gyönyörű lett a táska!

    VálaszTörlés
  7. hát ez eszméletlen profi lett:)
    Le a kalappal....

    VálaszTörlés
  8. Lehet, hogy gyermetegnek tűnök, de ezt a táskát elfogadnám úgy, ahogy van!:) Nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés
  9. Köszi csajok.:-) El is voltam vele 2 napig. De még minimum 2-re van megrendelésem, úgyhogy azok már talán gyorsabban mennek.

    VálaszTörlés
  10. Háát,ez eszméletlen jó lett.Azt hiszem csak mélyebb lesz ez a szerelem. Köszönöm a történetet,megint jól szórakoztam.

    VálaszTörlés
  11. Jaj, esz eszméletlenül szép!!!!!! Tutorialt nekem most! ;) :D Ha lehet...

    VálaszTörlés
  12. Az a baj, hogy nem tudok tutorialt adni, mert nem fotóztam közben. És nincs hozzá kész mintám, csak rajzolgattam, és vagdostam. Na, elkezdtem leírni ide a megjegyzésbe, de még én, aki csináltam se értettem, úgyhogy töröltem.

    De terveim szerint csinálok pár videós tutorialt kötéshez, ha azuram nem kér túl nagy árat a segítségért. ;-)

    VálaszTörlés
  13. Szia!Gratula!Nagyon klassz lett!Teljesen felismerhető mndenki rajta..Megkérdeztem a lánykámat szerinte mi van itt ezen a táskán?Fanni válasza: "háát: Lovacska!Én is szejetnék ilyet!":DSzóval tuti jó lett!Felismerhető, szép:)!!!!

    VálaszTörlés
  14. Ha jovacska, hát jovacska. :-) Már megvan a következő áldozatom is. Sőt 3 is.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).